Home  >  Hubo info  >  FAQ

Frequently Asked Questions (FAQ)


 

Bestellingen

Bestellingen

Voor bestellingen verwijzen we u naar uw dichtstbijzijnde Hubo. Een verkoper zal u graag verder helpen en samen met u een bestelbon opmaken.

Top

Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden

Bij Hubo worden de volgende betaalmiddelen aanvaard:

  • Bancontact / Mister Cash
  • Visa
  • Mastercard
  • Aurora
  • EcoCheques/EcoPass

Top

Catalogus

Catalogus

Omwille van ons groot assortiment en een hoge rotatie van de artikelen, hebben we ervoor gekozen om geen catalogus op te stellen. We geven regelmatig folders uit met de artikelen die in promotie staan, deze kan u ook online raadplegen.

U kan ook steeds beroep doen op onze klantendienst om al uw concrete vragen te beantwoorden.

Wel hebben we een online e-shop met verschillende assortimenten.

Top

Folders

Folders

Woont u in een regio waar onze folders niet bedeeld worden en wenst u deze per post toegestuurd te krijgen, dan kan u een aanvraag doen door u te registreren in de rubriek "Mijn Hubo". U kan dan bij uw profiel aanvinken dat u de folder per post wenst te ontvangen.

U kan de folder ook steeds online raadplegen.

Top

Garantie

Garantie

Op de meeste artikelen geldt minimum 2 jaar garantie.

Wanneer een artikel een defect vertoont, kan u het binnenbrengen in uw Hubo samen met uw kasticket. Uw kasticket geldt als enig garantiebewijs. Het is dus belangrijk dat u het aankoopbewijs zorgvuldig bewaart.

Het artikel zal worden opgestuurd naar de leverancier om de oorzaak van het defect vast te stellen. Betreft het een fabricagefout, dan wordt het artikel kosteloos hersteld of vervangen en dit binnen een redelijke termijn.

Top

Geschenkbons

Geschenkbons

Een geschenkbon is de perfecte oplossing voor een geschenk. De ontvanger kan zelf naar hartenlust een geschenk kiezen uit het assortiment van Hubo en dit in de Hubo van zijn keuze. De geschenkbons zijn immers geldig in alle Hubo-vestigingen gedurende 1 jaar.

Hubo heeft geschenkbons van € 5, € 10 en € 25. U kan de geschenkbons aanvragen aan de kassa van uw Hubo.

Top

Omruilen

Omruilen

Artikelen kunnen omgeruild worden indien u in het bezit bent van uw aankoopbewijs. De artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn en voorzien van de originele verpakking (intact).

 

Top

Openingsuren

Openingsuren

Om de openingsuren van uw Hubo te kennen, kan u terecht in onze rubriek "Hubo doe-het-zelf zaken".

 

Top

Transport

Transport

Om uw aangekochte goederen te vervoeren heeft Hubo diverse mogelijkheden. Ontdek per winkel de transportmogelijkheden in de rubriek "Hubo doe-het-zelf zaken" door op het dienstenicoon te klikken op de pagina van de winkel van uw keuze.

 

Top

Vacature

Vacatures

Klik hier om de openstaande vacatures te raadplegen of om een spontane sollicitatie in te dienen.

Voor vakantiewerk kan u rechtstreeks contact opnemen met uw Hubo.

Top

Voorraad

Voorraad

Wenst u te weten of een artikel voorradig is, dan kan u rechtstreeks contact opnemen met uw dichtstbijzijnde Hubo.

Indien het gewenste artikel niet voorradig is, kan u in de winkel een bestelbon laten opmaken. Het artikel wordt dan, van zodra het geleverd is, gereserveerd op uw naam.

Top

Vragen

Vragen

Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden op onze website? U kan ons steeds bereiken via het contactformulier of op het algemene telefoonnummer: 03/541 74 29.

Top