Corona veiligheidsrichtlijnen in de Hubo winkels

We vragen jou om bij een winkelbezoek de nodige veiligheidsrichtlijnen te respecteren. De gezondheid van onze medewerkers en klanten staat hierbij voorop! 

Gelieve onderstaande richtlijnen te respecteren

Draag een mondmasker

Het dragen van een mondmasker is verplicht in alle winkels. 

 

Houd voldoende afstand

Houd steeds minimaal 1,5m afstand van andere klanten en Hubo medewerkers. Om deze minimale afstand te kunnen garanderen, mag slechts een beperkt aantal klanten tegelijkertijd in de winkel aanwezig zijn.

Neem steeds een winkelwagentje

Neem steeds vooraleer je de winkel binnen gaat een winkelwagentje. Ook voor een kleine aankoop.

 

Betalen met bankkaart sterk aanbevolen

Omwille van hygiënische redenen vragen we jou om zoveel mogelijk met de bankkaart te betalen. 


Ontsmet je handen en winkelkar

Aan de ingang van de winkel voorzien wij het nodige materiaal om je handen en winkelkar te ontsmetten. 

Kom max. met 2 personen

Je bent van harte welkom in onze winkel met max. 2 personen. Daarbovenop mogen ook minderjarige kinderen uit je eigen gezin meekomen.

Veelgestelde vragen

Ik krijg geen reactie op mijn mail of gehoor bij de klantendienst

Onze klantendienst wordt momenteel overrompeld met vragen. En daarom vragen we jou om rekening te houden met een langere wachttijd aan de telefoon en ook een reactie op je vraag/mail zal langer duren dan je van ons gewoon bent. Onze excuses voor het ongemak.

Je kan opnieuw in een aantal winkels Click & Collect bestellingen plaatsen

Je kan in de meeste Hubo winkels opnieuw gebruik maken van de Click & Collect service. Bestel je producten eenvoudig via onze website en haal ze 4 uur later af in je Hubo winkel. Meer info >>

Je kan bestellingen via thuislevering ontvangen

Een groot aantal van de producten in onze webshop kan je via thuislevering bestellen. De producten worden rechtstreeks door onze leveranciers verstuurd. Het is mogelijk dat hierbij een minimale bestelhoeveelheid vereist is. Bv. Pellets enkel per pallet. Wanneer bepaalde leveranciers de deuren sluiten, is het mogelijk dat deze producten niet langer leverbaar zijn. 

Jouw gezondheid en die van onze medewerkers is ook bij thuisleveringen prioriteit, daarom wordt er enkel nog geleverd via de contactloze procedure waarbij er een minimale afstand van 1,5m gerespecteerd wordt en de bezorger in jouw plaats aftekent voor ontvangst. 

Let op! De huidige levertermijnen kunnen uitzonderlijk langer zijn dan gewoonlijk. Onze excuses voor het ongemak.

Hoeveel betaal je voor een thuislevering?

Je betaalt slechts 1x verzendkosten, onafhankelijk van het aantal producten in je bestelling. De verzendkosten variëren afhankelijk van het type product en staan aangegeven bij het product op de website.

Let op voor phishing mails! Er doen frauduleuze mails de ronde waar in naam van Bpost of andere pakjesbezorgers gevraagd wordt om verzendkosten te betalen. Gelieve hier niet op in te gaan. 

Mijn online bestelling is beschadigd maar door de contactloze procedure van bPost/PostNL heb ik wel voor ontvangst getekend

Stuur een mailtje naar onze klantendienst via [email protected] met je klacht en foto’s van de schade. Dit zal zo snel mogelijk behandeld worden.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Als je online bestelling bestaat uit producten van verschillende leveranciers, is het mogelijk dat deze op verschillende tijdstippen bij jou worden geleverd. Kleine zendingen worden binnen enkele werkdagen afgeleverd. Voor grotere pakketten zal de transporteur contact met je opnemen via e-mail of sms om een leverdatum af te spreken.

Ontbreken er producten bij de definitieve levering van je (online) bestelling? Neem dan contact op met onze klantendienst. Geef ons je bestelnummer door en we helpen je snel verder.

Vragen?

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier. We doen onze uiterste best om jou zo snel mogelijk te antwoorden. Alvast bedankt voor het begrip.