Service na verkoop (elektrische) fietsen

Heb je een (elektrische) fiets gekocht bij Hubo? Dan geniet je van een service na verkoop via onze leveranciers. De garantieperiode en service verschilt per leverancier. Hieronder zetten we alles voor jou op een rijtje. 

Elektrische fietsen

  • 3 jaar garantie aan huis of in een Service Punt
  • Zorg ervoor dat je steeds je aankoopbewijs kan voorleggen (bv. de factuur of het kassaticket)
  • Je kan de dienst na verkoop bereiken via tel. 051 42 30 17 of e-mail [email protected]
  • Naast herstellingen heb je tijdens de garantieperiode recht op 1 gratis onderhoud per jaar 

Elektrische bakfiets

  • 7 jaar garantie op alle niet-elektrische onderdelen, 2 jaar op alle elektrische onderdelen en levenslang op het frame
  • 1 gratis onderhoud binnen 6 maanden of t.e.m. 500km (afhankelijk van wat zich het eerste voordoet). 
  • Je kan via je account op https://my.bizbike.be/ zelf een afspraak inplannen om een herstelling te laten plaatsvinden bij jou thuis.
  • OF Je kan de dienst na verkoop bereiken via tel. 056 900 655 of e-mail [email protected]
  • Zorg ervoor dat je steeds je aankoopbewijs kan voorleggen (bv. de factuur of het kassaticket)

Andere fietsen

  • 2 jaar garantie via de Hubo winkel
  • Breng je fiets terug naar de Hubo winkel van aankoop. Zij nemen contact op met de leverancier voor herstelling van je fiets.

Wat valt niet onder de garantie?

Onderdelen onderhevig aan slijtage vallen niet onder garantie. Bv. banden, ketting, remblokken

Wat te doen bij transportschade?

Heb je je fiets online besteld en wordt hij beschadigd geleverd? Neem dan onmiddellijk contact op met de leverancier.