Service na verkoop (elektrische) fietsen

Heb je een (elektrische) fiets gekocht bij Hubo? Dan geniet je van een service na verkoop via onze leveranciers. De garantieperiode en service verschilt per leverancier. Hieronder zetten we alles voor jou op een rijtje. 

Service na verkoop Elektrische fietsen Minerva en Evobike via ServiceBike

  • 3 jaar (Evobike) en 4 jaar (Minerva) garantie op elektronische componenten, aan huis of in een Service Punt. Enkel na registratie via www.servicebike.be/garantiecertificaat. Registratie dient binnen de maand na aankoop te gebeuren!
  • Herstellingen kunnen in een Service Punt, in de winkel of aan huis (aan huis enkel na telefonische aanvraag) gebeuren. Onderhoud kan enkel in een Service Punt of na ophaling aan huis (ophaling aan huis enkel na telefonische aanvraag)
  • Zorg ervoor dat je steeds je aankoopbewijs kan voorleggen (bv. de factuur of het kassaticket).
  • De fiets dient in een propere staat te bevinden, vrij van vuil en stof vooraleer er een herstelling of onderhoud kan uitgevoerd worden.
  • Je kan de dienst na verkoop bereiken via tel. 051 42 30 17 of e-mail [email protected].
  • Naast herstellingen heb je tijdens de garantieperiode recht op 1 gratis standaard onderhoud t.w.v. €59,99 per jaar (enkel na registratie voor de verlengd garantie).
Elektrische fietsen service na verkoop

*Enkel na registratie max. 1 maand na aankoop via: www.servicebike.be/garantiecertificaat en enkel op elektronische componenten; normale slijtage is uitgesloten

** Vaste Lage Prijzen: Al onze elektrische fietsen worden aangeboden aan vaste lage prijzen die niet cumuleerbaar zijn met kortingsbonnen of -acties.

*** Gratis herstelling onder garantie in een hubo winkel of ServiceBike servicepunt. Herstelling aan huis ook mogelijk met voorrijkosten van €50.

Laat je fiets nu verzekeren!

Geniet zorgeloos van jouw fiets dankzij de Minerva Bike Plus verzekering:

  • Beschermd tegen diefstal en materiële schade
  • Pechverhelping en vervangfiets
  • Geen franchise
  • Uitgebreid onderhoud in een service punt of thuis
  • Gegarandeerd overnamebedrag bij aankoop nieuwe Minerva fiets

Wat te doen bij transportschade?

Heb je je fiets online besteld en wordt hij beschadigd geleverd? Neem dan onmiddellijk contact op met de leverancier. 

Wat is er inbegrepen in een standaard gratis onderhoud van mijn elektrische fiets?

Tijdens de garantieperiode heb je recht op 1 gratis standaard onderhoud t.w.v. €59,99 per jaar. Wat gebeurt er tijdens zo'n onderhoud? 

  • Controle verlichting
  • Controle/afstellen remsysteem en versnellingssysteem
  • Controle bandenspanning
  • Spaken opspannen en richten wielen
  • Controle stuurinrichting
  • Natrekken alle bouten en moeren
  • Updaten software (indien nodig)

Service na verkoop elektrische bakfiets Baladeur via Bizbike

  • 7 jaar garantie op alle niet-elektrische onderdelen, 2 jaar op alle elektrische onderdelen en levenslang op het frame.
  • 1 gratis onderhoud binnen 6 maanden of t.e.m. 500km (afhankelijk van wat zich het eerste voordoet). 
  • Je kan via je account op https://my.bizbike.be/ zelf een afspraak inplannen om een herstelling te laten plaatsvinden bij jou thuis.
  • OF Je kan de dienst na verkoop bereiken via tel. 056 900 655 of e-mail [email protected].
  • Zorg ervoor dat je steeds je aankoopbewijs kan voorleggen (bv. de factuur of het kassaticket).
Elektrische bakfiets service na verkoop

Service na verkoop andere fietsen Minerva via ServiceBike

  • 2 jaar garantie via de Hubo winkel.
  • Breng je fiets terug naar de Hubo winkel van aankoop. Zij nemen contact op met de leverancier voor herstelling van je fiets.
Andere fietsen service na verkoop