Leveringsvoorwaarden Biohort

Thuislevering

  • Levering enkel in België.
  • De opgegeven levertijden zijn een indicatie en zijn niet bindend.
  • Om de dag van de levering af te stemmen met de klant, wordt er telefonisch contact opgenomen met de klant. Hiervoor is het van belang dat de klant tijdens de kantooruren bereikbaar is op het opgegeven nummer.
  • De klant wordt +/- 1 week voor de levering geïnformeerd over de dag van de levering.
  • Omdat een exact uur van de levering niet kan worden aangegeven, dient de klant de hele dag van de levering aanwezig te zijn.
  • Als er tijdens de levering niemand aanwezig is, worden de goederen niet gelost en mee teruggenomen.
  • Als er tijdens de eerste levering niemand aanwezig was en de goederen mee zijn teruggenomen, wordt er een extra transportkost aangerekend voor een tweede levering.
  • Het leveradres moet toegankelijk zijn voor een vrachtwagen van 38 ton. De weg moet verhard zijn en minimaal 5 meter breed.
  • De levering gebeurt aan de straatzijde. De goederen worden gelost met een laadklep. Er kan niet geleverd worden achter hagen en dergelijke.
  • De klant dient de geleverde goederen, bij inontvangstneming, te controleren op kwaliteit en aantal in aanwezigheid van de transporteur. Zichtbare schade aan de verpakking en/of goederen dienen gedetailleerd genoteerd te worden op de afzendnota van de transporteur.
  • Eventuele onzichtbare schade en niet-conforme leveringen dienen binnen 3 dagen na ontvangst van de goederen te worden gemeld aan Hubo België nv.
  • De klant is verantwoordelijk voor het afvoeren van het verpakkingsmateriaal.
  • De foto’s kunnen afwijken van het werkelijke uitzicht van het product en zijn daarom niet bindend.