Leveringsvoorwaarden Cartri

Thuislevering

  • Levering enkel in België.
  • De opgegeven levertijden zijn een indicatie en zijn niet bindend.
  • Om de dag van de levering af te stemmen met de klant, wordt er telefonisch contact opgenomen met de klant. Hiervoor is het van belang dat de klant tijdens de kantooruren bereikbaar is op het opgegeven nummer.
  • De klant wordt ongeveer 1 week voor de levering geïnformeerd over de dag van de levering.
  • Omdat een exact uur van de levering niet kan worden angegeven, dient de klant de hele dag van de levering aanwezig te zijn.
  • Als er tijdens de levering niemand aanwezig is, worden de goederen niet gelost en mee teruggenomen.
  • Als er tijdens de eerste levering niemand aanwezig was en de goederen zijn teruggenomen, wordt er een extra transportkost aangerekend van € 100 voor een tweede levering.
  • Het leveradres moet toegankelijk zijn voor een grote vrachtwagen. De weg moet verhard zijn en minimaal 5 meter breed.
  • De levering gebeurt aan de straatzijde. De goederen worden gelost met een heftruck. Er kan niet geleverd worden achter hagen en dergelijke.
  • De leverancier betreedt het eigendom van de klant met de heftruck, enkel indien hij dit mogelijk acht en op de verantwoordelijkheid van de klant.
  • De goederen dienen bij inontvangstneming gecontroleerd te worden. De klant dient elke klacht op de leverbon te noteren.
  • Eventuele verborgen gebreken moeten Hubo België nv bereiken binnen 3 dagen na ontvangst van de goederen.
  • De klant is verantwoordelijk voor het afvoeren van het verpakkingsmateriaal.