Thuislevering
- Enkel artikelen waarbij de optie thuislevering vermeld staat, kunnen thuis geleverd worden.
- Alle artikelen die je thuis laat leveren worden geleverd op het door jou tijdens de bestelling aangegeven adres.
- Hubo werkt met vaste logistieke partners voor thuislevering. De logistieke partner die de thuislevering verzorgt, zal afhangen van het bestelde artikel en/of de omvang van de bestelling. Meer informatie over jouw bestelling en thuislevering vind je terug in de bevestigingsmail van je bestelling.
- Sommige artikelen worden geleverd door de leverancier van Hubo. De leveringsvoorwaarden van de Hubo leverancier zijn in dat geval van toepassing en worden steeds opgenomen per artikel. De leverancier zal contact met je opnemen om een leveringsdatum af te spreken.
- De leveringskost wordt duidelijk aangegeven bij het artikel nog vooraleer de bestelling geplaatst is.
- De levertermijn is afhankelijk van het bestelde artikel en wordt duidelijk aangegeven bij het artikel nog vooraleer de bestelling geplaatst is. De levertermijn bedraagt maximaal 30 dagen. De klant gaat akkoord dat bepaalde producten die slechts na bestelling worden gemaakt een langere levertermijn kunnen hebben.
- Afhankelijk van de samenstelling van je bestelling kan het zijn dat de levering niet samen geschiedt. Per bestelling betaal je echter maar één keer de leveringskost.
- De levering omvat enkel het bezorgen van het artikel en niet de montage ervan, tenzij uitdrukkelijk anders staat aangegeven.
- Thuisleveringen gebeuren enkel in België.
- De thuislevering gebeurt steeds op risico van Hubo. Als je ons echter artikelen terugzendt, ben jij verantwoordelijk voor het transport.
- Hubo is niet verantwoordelijk voor laattijdige levering of niet-levering door haar leverancier of logistieke partner.
- Indien de door ons geleverde goederen tijdens het transport werden beschadigd, niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk en zeker binnen de 3 dagen melden. Neem hiervoor contact op met de klantendienst zodat naar een gepaste oplossing gezocht kan worden.
- Indien een zending 2x niet kan worden afgeleverd, zitten er normaal 2 kaartjes in de bus van de klant. De zending staat dan “on hold” tot nader bericht van de afzender. Daarna gaat ze retour.
- Levering enkel gelijkvloers.