Leveringsvoorwaarden ORKC

Thuislevering

  • Levering enkel in België.
  • De leveringsdag wordt op voorhand telefonisch afgesproken tussen de transporteur en de klant. Daarom is het belangrijk dat de klant op het opgegeven telefoonnummer bereikbaar zijn tijdens de kantooruren.
  • Het is niet mogelijk om op voorhand een exact tijdstip door te geven van de levering. Daarom moet de klant de hele dag aanwezig zijn tijdens de leveringsdag.
  • Het pakket wordt tot op de stoep van de woning van de klant geleverd, mits de bereikbaarheid hiervoor goed en verantwoord is.
  • Er dient iemand aanwezig te zijn om de goederen in ontvangst te nemen en te helpen bij het lossen van het pakket. Indien niemand aanwezig is zal de levering niet kunnen doorgaan.
  • De leverancier zal de bestelling eenmalig op de afgesproken datum afleveren. Er wordt een vergoeding gevraagd voor een 2de levering, indien niemand aanwezig blijkt te zijn bij de eerste levering op de afgesproken leveringsdatum.
  • Indien niet aan de leveringsvoorwaarden wordt voldaan, zullen de extra kosten worden doorgerekend aan de klant.
  • De verpakking van het product wordt niet door de leverancier teruggenomen en het product wordt niet door de leverancier gemonteerd.
  • De klant dient de geleverde goederen, bij inontvangstneming, te controleren op kwaliteit en aantal in aanwezigheid van de transporteur. Zichtbare schade aan de verpakking en/of goederen dienen gedetailleerd genoteerd te worden op de afzendnota van de transporteur.
  • Eventuele onzichtbare schade en niet-conforme leveringen dienen binnen 3 dagen na ontvangst van de goederen worden gemeld aan Hubo België nv/sa.
  • De foto’s kunnen afwijken van het werkelijke uitzicht van het product en zijn daarom niet bindend.