Travailler chez Hubo

Nos employés sont la clé de notre succès

L'employé Hubo est passionné et doté d'esprit pratique, et il est heureux construire son avenir et le nôtre. C'est ainsi que nous nous distinguons des autres acteurs du marché. Notre organisation 100% belge est financièrement saine, et nous continuons de croître. Vous rejoignez une société avec un esprit de PME. En Belgique, nous sommes leader du secteur du bricolage avec plus de 152 magasins où tout le monde peut trouver tout le nécessaire pour se mettre soi-même à construire ou à bricoler.

En parlant de construction, un job chez Hubo est varié et stimulant. Nous construisons ensemble votre carrière au moyen d'un programme de formation personnalisé comportant des formations formelles et informelles. Ainsi, vous progressez en tant qu'employé, et ce aussi bien verticalement qu'horizontalement.

Vous êtes à la recherche d'une fonction agréable et stimulante dans nos Magasins ou dans le domaine de l'Achat, de la Vente, du Marketing, de l'E-Commerce, de la Business Intelligence, de l'Informatique, de l'Engineering, des Finances, des RH ou de l'Assistance administrative? Alors nous avons le poste qu'il vous faut!

Vous voulez travailler chez Hubo?

Envoyez votre candidature spontanée ou postulez à un de nos postes vacants ci-dessous.

Envoyez votre cv, accompagné de préférence d'une courte lettre de motivation, via un des liens ci-dessous.

Vous pouvez aussi suivre notre entreprise via Linkedin ou Facebook.

Offres d'emploi

Magasins Hubo

Vous êtes intéressé(e) par un poste de vendeur/vendeuse, caissier/caissière, gérant(e) ou assistant(e)-gérant(e) dans un de nos points de vente? Cliquez sur votre région préférée.

  • Anvers
    • Verkoper/Magazijnier - Hubo Ekeren

      Verkoper/Magazijnier - Hubo Ekeren

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Ekeren zoeken we een enthousiaste

      Verkoper/Magazijnier (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Als Verkoper/Magazijnier zal je zowel worden ingezet in de winkel als in het magazijn.
      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Samen met je collega’s zorg je voor een aantrekkelijke presentie van onze producten in de verschillende rayons.
      • Je volgt mee de bestellingen op en zorgt dat de rekken aangevuld blijven.
      • Je helpt bij het laden en lossen van de goederen: je staat in voor de goederenontvangst, het stockeren en beheren van de voorraden en het uitleveren van de goederen.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands lezen, spreken en schrijven.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je bezit een goede kennis van bouwmaterialen en/of andere technische kennis.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
      • Je hebt een verzorgd voorkomen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.
      • Een heftruckattest en ervaring als toonzaalverkoper zijn een pluspunt.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
    • Deeltijdse Kassamedewerker - Hubo Mechelen

      Deeltijdse Kassamedewerker - Hubo Mechelen

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Mechelen zoeken we een enthousiaste deeltijdse

      Kassamedewerker (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijk voor de correcte verwerking aan de kassa en het onthaal aan de infobalie.
      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Naast het regelen van administratieve zaken, zoals kassaverslagen opmaken, zal je ook de telefoon aannemen.
      • In rustigere periodes ben je bereid om je collega’s te helpen in de winkel.
      • Je rapporteert aan de winkelverantwoordelijke.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands spreken, lezen en schrijven.
      • Je bent geïnteresseerd in het doe-het-zelfgebeuren en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je hebt ervaring met kassasystemen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem
      • Je hebt een verzorgd voorkomen.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

       

       

       Postuler
    • Verkoper - Hubo Heffen

      Verkoper - Hubo Heffen

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! Wegens uitbreiding van onze Hubo - winkel in Heffen zoeken we een enthousiaste

      Verkoper (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Samen met je collega’s zorg je voor een aantrekkelijke presentie van onze producten in de verschillende rayons.
      • Je volgt mee de bestellingen op en zorgt dat de rekken aangevuld blijven.
      • Je helpt bij het lossen van de goederen en de aanvulling van de stock.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands lezen, spreken en schrijven.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je bezit een degelijke kennis van bouwmaterialen en/of andere technische kennis.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je bent in het bezit van een geldig heftruckattest.
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • Een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
    • Magazijnier - Plafomat Willebroek

      Magazijnier - Plafomat Willebroek

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Plafomat - winkel in Willebroek zoeken we een enthousiaste

      Magazijnier (m/v)

      Plafomat is een vakhandel die bouwmaterialen en gereedschappen verkoopt aan professionals. Plafomat is een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wil jij graag bouwen aan jouw carrière in een 100% Belgische organisatie? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van de goederen: je staat in voor de goederenontvangst, het stockeren en beheren van de voorraden (voorraadtellingen) en het uitleveren van de goederen.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands spreken, lezen en schrijven.
      • Je bent in het bezit van een geldig heftruckattest.
      • Je hebt kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je hebt een basiskennis van bouwmaterialen en/of andere technische kennis.
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.
      • Je bent onmiddellijk beschikbaar.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen.
       Postuler
    • Verkoper/Aanvuller - Hubo Bornem

      Verkoper/Aanvuller - Hubo Bornem

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Bornem zoeken we een enthousiaste

      Verkoper/Aanvuller (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Als Verkoper/Aanvuller zal je zowel worden ingezet in de winkel als in het magazijn.
      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Samen met je collega’s zorg je voor een aantrekkelijke presentie van onze producten in de verschillende rayons.
      • Je volgt mee de bestellingen op en zorgt dat de rekken aangevuld blijven.
      • Je helpt bij het laden en lossen van de goederen: je staat in voor de goederenontvangst, het stockeren en beheren van de voorraden en het uitleveren van de goederen.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands lezen, spreken en schrijven.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
      • Je hebt een verzorgd voorkomen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.
      • Indien je in het bezit bent van een geldig heftruckattest, dan is dat een plus.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
    • Magazijnier - Plafomat Turnhout

      Magazijnier - Plafomat Turnhout

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Plafomat - winkel in Turnhout zoeken we een enthousiaste

      Magazijnier (m/v)

      Plafomat is een vakhandel die bouwmaterialen en gereedschappen verkoopt aan professionals. Plafomat is een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wil jij graag bouwen aan jouw carrière in een 100% Belgische organisatie? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van de goederen: je staat in voor de goederenontvangst, het stockeren en beheren van de voorraden (voorraadtellingen) en het uitleveren van de goederen.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands spreken, lezen en schrijven.
      • Je bent in het bezit van een geldig heftruckattest en ervaring met een wiellader is een absoluut pluspunt.
      • Je hebt kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je hebt een basiskennis van bouwmaterialen en/of andere technische kennis.
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
      • Vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen.
       Postuler
    • Verkoper - Hubo Brasschaat

      Verkoper - Hubo Brasschaat

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Brasschaat zoeken we een enthousiaste

      Verkoper (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Samen met je collega’s zorg je voor een aantrekkelijke presentie van onze producten in de verschillende rayons.
      • Je volgt mee de bestellingen op en zorgt dat de rekken aangevuld blijven.
      • Je helpt bij het lossen van de goederen en de aanvulling van de stock.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands lezen, spreken en schrijven.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.
      • Indien je in het bezit bent van een geldig heftruckattest, is dat een plus.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
    • Deeltijdse kassamedewerker - Hubo Arendonk

      Deeltijdse kassamedewerker - Hubo Arendonk

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Arendonk zoeken we een enthousiaste deeltijdse

      Kassamedewerker (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijk voor de correcte verwerking aan de kassa en het onthaal aan de infobalie.
      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Naast het regelen van administratieve zaken, zoals kassaverslagen opmaken, zal je ook de telefoon aannemen.
      • In rustigere periodes ben je bereid om je collega’s te helpen in de winkel.
      • Je rapporteert aan de winkelverantwoordelijke.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands spreken, lezen en schrijven.
      • Je bent geïnteresseerd in het doe-het-zelfgebeuren en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je hebt ervaring met kassasystemen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem
      • Je hebt een verzorgd voorkomen.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
    • Verkoper - Hubo Retie

      Verkoper - Hubo Retie

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Retie zoeken we een enthousiaste

      Verkoper (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Samen met je collega’s zorg je voor een aantrekkelijke presentie van onze producten in de verschillende rayons.
      • Je volgt mee de bestellingen op en zorgt dat de rekken aangevuld blijven.
      • Je helpt bij het lossen van de goederen en de aanvulling van de stock.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands lezen, spreken en schrijven.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je bezit een degelijke kennis van bouwmaterialen en/of andere technische kennis.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
  • Brabant flamand
    • Winkelverantwoordelijke - Hubo Merchtem

      Winkelverantwoordelijke - Hubo Merchtem

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Merchtem zoeken we een enthousiaste

      Winkelverantwoordelijke (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de winkel, het behalen van de commerciële doelstellingen, het beheer van de voorraad, de planning van de personeelsbezetting en de administratieve opvolging.
      • Je stimuleert alle medewerkers om een klantgerichte service te bieden en de winkel op orde te houden.
      • Je begeleidt de medewerkers door coaching en controle.
      • Je stelt prioriteiten en verdeelt het werk onder de medewerkers.
      • Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je hebt al enkele jaren ervaring in de retailsector en wenst hierin jouw loopbaan verder uit te bouwen.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je bent in staat mensen te coachen en bij te sturen.
      • Je kan stresssituaties aan en weet hoe je met moeilijke situaties moet omgaan.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

       

       Postuler
    • Deeltijdse Kassamedewerker - Hubo Haacht

      Deeltijdse Kassamedewerker - Hubo Haacht

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Haacht zoeken we een enthousiaste deeltijdse

      Kassamedewerker (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijk voor de correcte verwerking aan de kassa en het onthaal aan de infobalie.
      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Naast het regelen van administratieve zaken, zoals kassaverslagen opmaken, zal je ook de telefoon aannemen.
      • In rustigere periodes ben je bereid om je collega’s te helpen in de winkel.
      • Je rapporteert aan de winkelverantwoordelijke.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands spreken, lezen en schrijven.
      • Je bent geïnteresseerd in het doe-het-zelfgebeuren en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je hebt ervaring met kassasystemen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem
      • Je hebt een verzorgd voorkomen.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
    • Winkelverantwoordelijke - Hubo Haacht

      Winkelverantwoordelijke - Hubo Haacht

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Haacht zoeken we een enthousiaste

      Winkelverantwoordelijke (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de winkel, het behalen van de commerciële doelstellingen, het beheer van de voorraad, de planning van de personeelsbezetting en de administratieve opvolging.
      • Je stimuleert alle medewerkers om een klantgerichte service te bieden en de winkel op orde te houden.
      • Je begeleidt de medewerkers door coaching en controle.
      • Je stelt prioriteiten en verdeelt het werk onder de medewerkers.
      • Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je hebt al enkele jaren ervaring in de retailsector en wenst hierin jouw loopbaan verder uit te bouwen.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je bent in staat mensen te coachen en bij te sturen.
      • Je kan stresssituaties aan en weet hoe je met moeilijke situaties moet omgaan.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

       

       Postuler
  • Flandre occidentale
    • Verkoper/Magazijnier - Hubo Oostkamp

      Verkoper/Magazijnier - Hubo Oostkamp

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Oostkamp zoeken we tijdelijk een enthousiaste

      Verkoper/Magazijnier (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Als Verkoper/Magazijnier zal je zowel worden ingezet in de winkel als in het magazijn.
      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Samen met je collega’s zorg je voor een aantrekkelijke presentie van onze producten in de verschillende rayons.
      • Je volgt mee de bestellingen op en zorgt dat de rekken aangevuld blijven.
      • Je helpt bij het laden en lossen van de goederen: je staat in voor de goederenontvangst, het stockeren en beheren van de voorraden en het uitleveren van de goederen.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands lezen, spreken en schrijven.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je bezit een goede kennis van bouwmaterialen en/of andere technische kennis.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen en fysieke arbeid schrikt je niet af.
      • Je hebt een verzorgd voorkomen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.
      • Een heftruckattest en ervaring als toonzaalverkoper zijn een pluspunt.
      • Je kan onmiddellijk opstarten.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie voor een periode van +- 4 maanden.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
    • Kassamedewerker/Aanvuller - Hubo Wevelgem

      Kassamedewerker/Aanvuller - Hubo Wevelgem

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Wevelgem zoeken we een enthousiaste deeltijdse

      Kassamedewerker/Aanvuller (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijk voor de correcte verwerking aan de kassa en het onthaal aan de infobalie.
      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Naast het regelen van administratieve zaken, zoals kassaverslagen opmaken, zal je ook de telefoon aannemen.
      • In rustigere periodes ben je bereid om je collega’s te helpen in de winkel.
      • Je rapporteert aan de winkelverantwoordelijke.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands spreken, lezen en schrijven.
      • Je bent geïnteresseerd in het doe-het-zelfgebeuren en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je hebt ervaring met kassasystemen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem
      • Je hebt een verzorgd voorkomen.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
  • Flandre orientale
    • Verkoper/Magazijnier - Hubo Gent-Dampoort

      Verkoper/Magazijnier - Hubo Gent-Dampoort

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Gent-Dampoort zoeken we een enthousiaste

      Verkoper/Magazijnier (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Als Verkoper/Magazijnier zal je zowel worden ingezet in de winkel als in het magazijn.
      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Samen met je collega’s zorg je voor een aantrekkelijke presentie van onze producten in de verschillende rayons.
      • Je volgt mee de bestellingen op en zorgt dat de rekken aangevuld blijven.
      • Je helpt bij het laden en lossen van de goederen: je staat in voor de goederenontvangst, het stockeren en beheren van de voorraden en het uitleveren van de goederen.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands lezen, spreken en schrijven.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je bezit een goede kennis van bouwmaterialen en/of andere technische kennis.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
      • Je hebt een verzorgd voorkomen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.
      • Een heftruckattest en ervaring als toonzaalverkoper zijn een pluspunt.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie voor een periode van +- 6 maanden.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
    • Verkoper/Aanvuller - Hubo Oudenaarde

      Verkoper/Aanvuller - Hubo Oudenaarde

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Oudenaarde zoeken we een enthousiaste

      Verkoper/Aanvuller (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Als Verkoper/Aanvuller zal je zowel worden ingezet in de winkel als in het magazijn.
      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Samen met je collega’s zorg je voor een aantrekkelijke presentie van onze producten in de verschillende rayons.
      • Je volgt mee de bestellingen op en zorgt dat de rekken aangevuld blijven.
      • Je helpt bij het laden en lossen van de goederen: je staat in voor de goederenontvangst, het stockeren en beheren van de voorraden en het uitleveren van de goederen.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands lezen, spreken en schrijven.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je bezit een goede kennis van bouwmaterialen en/of andere technische kennis.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
      • Je hebt een verzorgd voorkomen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
    • Deeltijdse Kassamedewerker - Hubo Lokeren

      Deeltijdse Kassamedewerker - Hubo Lokeren

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Lokeren zoeken we een enthousiaste deeltijdse

      Kassamedewerker (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijk voor de correcte verwerking aan de kassa en het onthaal aan de infobalie.
      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Naast het regelen van administratieve zaken, zoals kassaverslagen opmaken, zal je ook de telefoon aannemen.
      • In rustigere periodes ben je bereid om je collega’s te helpen in de winkel.
      • Je rapporteert aan de winkelverantwoordelijke.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands spreken, lezen en schrijven.
      • Je bent geïnteresseerd in het doe-het-zelfgebeuren en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je hebt ervaring met kassasystemen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem
      • Je hebt een verzorgd voorkomen.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

       

       

       Postuler
    • Verkoper - Hubo Stekene

      Verkoper - Hubo Stekene

      Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Stekene zoeken we een enthousiaste

      Verkoper (m/v)

      Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

      Je functie

      • Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies.
      • Samen met je collega’s zorg je voor een aantrekkelijke presentie van onze producten in de verschillende rayons.
      • Je volgt mee de bestellingen op en zorgt dat de rekken aangevuld blijven.
      • Je helpt bij het lossen van de goederen en de aanvulling van de stock.

      Wat verwachten we van jou?

      • Je kan vlot Nederlands lezen, spreken en schrijven.
      • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
      • Je bezit een degelijke kennis van bouwmaterialen en/of andere technische kennis.
      • Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
      • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
      • Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
      • Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
      • Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
      • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

      Wat kunnen wij jou bieden?

      • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
      • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
      • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
      • Een marktconform salaris.

      Interesse?

      • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]
       Postuler
  • Namur
    • Vendeur/Réassortisseur Hubo Andenne

      Vendeur/Réassortisseur Hubo Andenne

      Les contacts sociaux vous donnent de l’énergie? Vous voulez faire partie d’une équipe enthousiaste avec des collègues sympathiques? Nous avons de bonnes nouvelles pour vous! Dans notre magasin Hubo à Andenne, nous sommes à la recherche d’un

      Vendeur/Réassortisseur temporaire (h/f)

      Hubo est une société 100% belge et un des plus grands joueurs sur le marché du bricolage. Nous avons plus de 150 magasins et 2.300 employés. Nous sommes une entreprises dynamique, en bonne santé financière, avec des collègues passionés par leur travail. Nous sommes effectivement convaincus que des collaborateurs motivés feront la différence! Voulez-vous travailler pour une société belge avec une ambiance de travail agréable? Alors vous êtes la personne que nous recherchons!

      Votre fonction

      • Vous vous occupez de tout l’assortissement des meubles de jardin: vous prenez soin de la réception, du montage, de la présentation attrayante dans le magasin et de la vente.
      • Par rapport à la vente, votre mission est de créer un sourire chez nos clients. Vous offrez un service efficace et gentil aux clients. Vous les conseillez de façon correcte et professionnelle.
      • Vos activités comprennent également le passage des commandes, le réassortiment des marchandises et le maintien de l'ordre dans le magasin.
      • Vous déchargez les camions et vous vous occupez de la gestion du stock.

      Votre profil

      • Vous avez une bonne connaissance du français (orale et écrite).
      • Vous vous intéressez au secteur du bricolage et vous êtes toujours prêt à en apprendre plus.
      • Vous êtes expérimenté dans le montage et le démontage des meubles.
      • Votre habileté, dynamisme et esprit commercial sont plus importants que votre formation de base.
      • Vous avez une présence soignée.
      • Vous avez résolument l’esprit d’équipe et vous aidez vos collègues où vous pouvez.
      • Vous êtes flexible et prêt à travailler le weekend.

      Offre

      • Un contrat temporaire de 6 mois de mars à septembre avec possibilité de renouvellement grâce aux perspectives au sein d’une entreprise dynamique.
      • Un job très varié avec des responsabilités intéressantes chez un des plus grands joueurs dans le secteur du bricolage.
      • Une formation sur le poste de travail.
      • Une ambiance de travail chaleureuse avec des collègues passionnés par leur travail.
      • Un salaire conforme au marché.

      Cette fonction vous intéresse?

      Postulez en ligne! En cas de questions supplémentaires, n’hésitez pas à nous contacter par e-mail ([email protected]).

       Postuler

Siège social Hubo à Wommelgem (Anvers)

Vous êtes intéressé(e) par un poste au bureau central à Wommelgem (région d'Anvers)? Cliquez sur nos offres d'emploi au siège social.

  • Winkelverantwoordelijke - Hubo Merchtem

    Winkelverantwoordelijke - Hubo Merchtem

    Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Merchtem zoeken we een enthousiaste

    Winkelverantwoordelijke (m/v)

    Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

    Je functie

    • Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de winkel, het behalen van de commerciële doelstellingen, het beheer van de voorraad, de planning van de personeelsbezetting en de administratieve opvolging.
    • Je stimuleert alle medewerkers om een klantgerichte service te bieden en de winkel op orde te houden.
    • Je begeleidt de medewerkers door coaching en controle.
    • Je stelt prioriteiten en verdeelt het werk onder de medewerkers.
    • Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen.

    Wat verwachten we van jou?

    • Je hebt al enkele jaren ervaring in de retailsector en wenst hierin jouw loopbaan verder uit te bouwen.
    • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
    • Je bent in staat mensen te coachen en bij te sturen.
    • Je kan stresssituaties aan en weet hoe je met moeilijke situaties moet omgaan.
    • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

    Wat kunnen wij jou bieden?

    • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
    • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
    • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
    • Een marktconform salaris.

    Interesse?

    • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

     

     Postuler
  • Winkelverantwoordelijke - Hubo Haacht

    Winkelverantwoordelijke - Hubo Haacht

    Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou! In onze Hubo - winkel in Haacht zoeken we een enthousiaste

    Winkelverantwoordelijke (m/v)

    Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

    Je functie

    • Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de winkel, het behalen van de commerciële doelstellingen, het beheer van de voorraad, de planning van de personeelsbezetting en de administratieve opvolging.
    • Je stimuleert alle medewerkers om een klantgerichte service te bieden en de winkel op orde te houden.
    • Je begeleidt de medewerkers door coaching en controle.
    • Je stelt prioriteiten en verdeelt het werk onder de medewerkers.
    • Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen.

    Wat verwachten we van jou?

    • Je hebt al enkele jaren ervaring in de retailsector en wenst hierin jouw loopbaan verder uit te bouwen.
    • Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
    • Je bent in staat mensen te coachen en bij te sturen.
    • Je kan stresssituaties aan en weet hoe je met moeilijke situaties moet omgaan.
    • Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.

    Wat kunnen wij jou bieden?

    • We bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij een 100% Belgische organisatie.
    • Een op maat gemaakt opleidingstraject, waar je persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan binnen onze onderneming. Samen bouwen wij aan jouw carrière! Daarnaast blijf je bijleren via infodagen en productopleidingen van leveranciers.
    • Een job in een warme werksfeer met gepassioneerde collega’s.
    • Een marktconform salaris.

    Interesse?

    • Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

     

     Postuler
  • Assistent Inkoop

    Assistent Inkoop

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Voor onze afdeling Inkoop zijn we op zoek naar een Assistent Inkoop.

    Jouw functie

    De afdeling Inkoop is opgebouwd uit verschillende teams die zich elk focussen op een ander productassortiment. De teams worden telkens aangestuurd door een Senior Buyer, en bestaan daarnaast uit één of meerdere Product Manager(s) en enkele Assistenten Inkoop, afhankelijk van de grootte van het assortiment.

    Als Assistent Inkoop ben je verantwoordelijk voor de dagdagelijkse communicatie tussen de inkoopafdeling, de leveranciers en de winkels met betrekking tot het productassortiment. Je beheert het artikelbestand en zorgt voor een nauwkeurige administratieve flow. Daarnaast bied je operationele ondersteuning voor de verschillende Inkoopteams op administratief vlak en zorg je voor de correcte opvolging van publiciteit en acties. Tenslotte ben je aanspreekpunt voor zowel SAP, het kassasysteem als naverkoop kwesties. Een interne opleiding zorgt ervoor dat je goed op de hoogte bent van alle mogelijke procedures die hieromtrent bestaan.

    Jouw profiel

    • Ervaring - Je beschikt over een bachelor en/of master in een bedrijfskundige richting en kan terugblikken op minstens 2 jaar ervaring in een ondersteunende functie, bij voorkeur op een commerciële afdeling. Ervaring in Retail is een pluspunt.
    • Talen - Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en hebt een zeer goede kennis van het Frans, zowel gesproken als geschreven.
    • IT - Je werkt vlot met MS Office en hebt een doorgedreven kennis van Excel. Kennis van SAP is een plus.
    • Attitude - Efficiëntie, gedrevenheid en nauwkeurigheid typeren jou. Je bent een kei in multitasking.
    • Persoon - Je staat positief in het leven en neemt graag initiatief. Je bent analytisch en communicatief sterk, en denkt steeds mee met jouw (interne) klanten.
    • Cultuur - Samen staan we sterker, dus we verwachten van jou de nodige teamspirit. Je voelt je goed binnen de DIY-sector, want zelf ben je echt een ‘Doener’.

    Ons aanbod

    Als trotse Belgische werkgever die aan de top staat van de DIY-sector, bieden we jou een erg stabiele werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele werk- en vakantieregeling met mogelijkheid tot thuiswerk. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien.

    Interesse?

    Solliciteer door je CV met liefst een kort motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected].

     Postuler
  • Business Intelligence Analyst

    Business Intelligence Analyst

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Voor onze afdeling Business Intelligence zijn we op zoek naar een Business Intelligence Analyst.

    Jouw functie

    Data-analyse is binnen Hubo erg belangrijk! Je bent samen met je team verantwoordelijk voor de opvolging, oplevering en analyse van al ons cijfermateriaal. Je beheert actief de ontwikkeling van het datawarehouse systeem en de daarbij horende rapportage tools die je in staat stellen om goede analyses te maken over onze business. In nauwe samenwerking met je collega’s uit de commerciële afdelingen, zorg je voor een correcte opvolging van de resultaten en neem je de nodige initiatieven op het gebied van analyses. Je bent zowel voor de interne als externe klanten het aanspreekpunt voor Business Intelligence. Je rapporteert aan het afdelingshoofd BI.

    Jouw profiel

    • Ervaring - Je beschikt over een Masterdiploma in een economische of IT richting en hebt relevante werkervaring in Business Intelligence. Je hebt een klare kijk op de business waardoor je een goede inschatting kunt maken van hun noden.
    • Expert - Je bent vertrouwd met databankbeheer en -ontwikkeling en kunt kwalitatieve en kwantitatieve data-analyses maken.
    • IT - SQL kent voor jou geen geheimen meer. Je bent een ETL-specialist die ook goed overweg kan met rapportage. Je hebt ervaring met Microsoft Azure en hebt ook een uitgebreide expertise in datawarehouse systemen zoals Power BI.
    • TalenJe hebt een zeer goede kennis van het Nederlands (mondeling en schriftelijk). Kennis van het Frans is een sterke plus.
    • Analytisch - Softwarematig inzicht, snel kunnen schakelen tussen verschillende programma’s zijn belangrijke troeven.
    • PersoonlijkheidNauwkeurig werken met oog voor detail en kwaliteit typeren jou. Je hebt een positieve mindset, en werkt proactief.
    • Communicatie - Communicatief sta je sterk in je schoenen en je hebt de nodige portie commerciële feeling.
    • Cultuur - Samen staan we sterker, dus we verwachten van jou de nodige teamspirit. Je voelt je goed binnen de DIY-sector, want zelf ben je echt een ‘Doener’.

    Ons aanbod

    Als trotse Belgische werkgever die aan de top staat van de DIY-sector, bieden we jou een erg stabiele werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele werk- en vakantieregeling (parttime/fulltime) met mogelijkheid tot thuiswerk. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien.

    Interesse?

    Solliciteer door je CV met liefst een kort motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

     Postuler
  • HR Medewerker Werving & Selectie

    HR Medewerker Werving & Selectie

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Voor onze HR-afdeling Werving & selectie zoeken we een HR-Medewerker Werving & selectie.

    Jouw functie

    Als HR Medewerker Werving & Selectie sta je in voor de administratieve opvolging van de rekrutering voor onze filialen, en geef je ook ondersteuning bij de rekrutering voor het hoofdkantoor. Dit houdt in dat je de vacatures tijdig en correct publiceert, de opvolging doet van de kandidaten, en de vacature nadien op een correcte manier terug afsluit. Je volgt ook de prestaties op van de uitzendkrachten, controleert de facturen, en bent verantwoordelijk voor klassement en administratie. Voor deze functie sta je in nauw contact met interne stakeholders (zoals Winkelverantwoordelijken, Regiomanagers,…) en de uitzendkantoren, zowel telefonisch als per mail.

    Jouw profiel

    • Ervaring - Je beschikt bij voorkeur over een Bachelor of Masterdiploma richting HR of Psychologie. Je hebt al een eerste ervaring in rekrutering, ervaring in het actief searchen van kandidaten via Social Media is mooi meegenomen. Als schoolverlater met de juiste attitude ben je ook welkom!
    • IT - Je werkt vlot met MS Office. Ervaring met een ATS-systeem (vb. CVWarehouse) is een sterke troef!
    • Talen - Aangezien onze filialen zich zowel in Vlaanderen als Wallonië bevinden, kan je je naast het Nederlands ook zeer goed uitdrukken in het Frans (mondeling en schriftelijk).
    • Persoon - Administratief werk geeft jou eveneens veel voldoening. Je durft zaken kritisch te bekijken en in vraag te stellen, werkt graag zelfstandig en weet ook in drukke periode goed prioriteiten te stellen.
    • Motivatie - Het communicatieve aspect van de job geeft je energie, maar administratief werk kan je eveneens enorm veel voldoening geven.
    • Cultuur - Samen staan we sterker, dus we verwachten van jou de nodige teamspirit. Je voelt je goed binnen de DIY-sector, want zelf ben je echt een ‘Doener’.
    • Beschikbaarheid - Je bent op korte termijn beschikbaar.

    Ons aanbod

    Als trotse Belgische werkgever die aan de top staat van de DIY-sector, bieden we jou een erg stabiele werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele vakantieregeling. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien. Voor meer informatie over Hubo surf je naar www.hubo.be.

    Interesse? Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected].

     Postuler
  • IT-Field Support Medewerker

    IT-Field Support Medewerker

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Voor onze IT-afdeling zijn we op zoek naar een enthousiaste tweetalige IT-Field Support Medewerker (NL/FR).

    Jouw functie

    Ons IT-field Support team maakt deel uit van de IT Support afdeling bij Hubo en is het eerste IT-aanspreekpunt voor onze filialen. Samen met 3 collega’s ben je verantwoordelijk voor alle interventies in onze winkels ter plaatse en dit zowel in Vlaanderen als in Wallonië. Dit team geeft IT ondersteuning en draagt oplossingen aan in rechtstreeks contact met alle eindgebruikers.

    Enkele voorbeelden van taken kunnen zijn:

    • installatie van de IT infrastructuur bij de opbouw van nieuwe winkels
    • herstellingen, vervangingen of uitbreiding van de IT infrastructuur in de winkels
    • installatie van firewalls, servers, desktop ‘s, acces points, scanners voor de hardware, en begeleiding van de switchen
    • voorbereiding en configuratie van de hardware voor interventies coördineer je vanuit ons hoofdkantoor te Wommelgem

    Je werkt hiervoor nauw samen met de IT- en andere interne afdelingen. Natuurlijk staat een persoonlijke en klantvriendelijke aanpak hierbij centraal. Je rapporteert aan de Teamlead Field Support.

    Jouw profiel

    • Ervaring - Je beschikt over een bachelor diploma in een IT-gerelateerde richting en hebt ervaring binnen een IT support dienst waarbij de ‘interne klant’ centraal staat.
    • Expert - Je hebt kennis en ervaring op het gebied van netwerk en IT infrastructuur.
    • IT - Je hebt een goede kennis van Windows besturingssystemen en Office 365 en een basiskennis van firewalls, Wi-Fi en netwerken. Kennis van SAP en Servicenow is een voordeel.
    • TalenJe kunt je zeer goed uitdrukken in Nederlands en Frans.
    • Rijbewijs - Je beschikt over een rijbewijs B voor de dagelijkse verplaatsingen in Vlaanderen en Wallonië.
    • Persoonlijkheid - Je stelt je uiterst klantvriendelijk en flexibel op om een optimale service aan onze winkels te bieden. Je werkt gestructureerd, denkt procesgericht en bekijkt de zaken met een analytische en kritische blik. Deadlines en projectwerk vormen zie je als een gezonde uitdaging.
    • Cultuur - Samen staan we sterker, dus we verwachten van jou de nodige teamspirit. Je voelt je goed binnen de DIY-sector, want zelf ben je echt een Doener’.

    Ons aanbod

    Als trotse Belgische werkgever die aan de top staat van de DIY-sector, bieden we jou een erg stabiele werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele werk- en vakantieregeling. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien.

    Interesse?

    Solliciteer nu online en voeg je CV met liefst een korte motivatiebrief toe.

     Postuler
  • IT-support Medewerker

    IT-support Medewerker

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Voor uitbreiding van onze IT-afdeling zijn we op zoek naar een IT-support Medewerker.

    Jouw functie

    Samen met je team van 12 collega’s maak je deel uit van de IT-helpdesk, verantwoordelijk voor de informatica ondersteuning van Hubo winkels en het hoofdkantoor. Je bent de eerste contactpersoon bij het rapporteren, behandelen en opvolgen van alle IT gerelateerde vragen, dit verloopt via telefoon, mail, in persoon of via het Servicenow portaal. Om iedereen zo vlot mogelijk te helpen staat een persoonlijke en klantvriendelijke aanpak centraal.

    Onze helpdesk heeft een zeer uitgebreide waaier van taken, daarom doen we niet mee met het in hokjes-denken van eerste-, tweede- en derde lijn ondersteuning. Deze taken kunnen bestaan uit onder andere:

    • Configureren en installeren van een desktopomgeving (+1000 werkposten)
    • Beheren van Android scanners (+1000 devices)
    • Ondersteunen van bijhorende netwerkinfrastructuur (firewalls, switchen, routers, access-points, ups-en…)
    • SAP-ondersteuning bieden voor eindgebruikers
    • Up to date houden van bestaande documentatie en opstellen van nieuwe documenten waar nodig

    Jouw profiel

    • Expertise - Je volgde een relevante IT-opleiding en hebt al relevante ervaring opgebouwd.
    • Technische skills – Doorgedreven kennis van Windows besturingssystemen en Office-producten is een must. Kennis van SAP, ITIL, ServiceNow, SOTI, HyperV, networking, WDS, GPO’s en Powershell zijn een meerwaarde.
    • Talen - Je hebt uitstekende communicatievaardigheden en beheerst het Nederlands en Frans zeer goed.
    • Attitude - Zelfstandigheid en een grote verantwoordelijkheidszin typeren jou. Je denkt proactief mee in het team en eigen inbreng wordt ten zeerste geapprecieerd.
    • Persoon - Je bent een problem solver in hart en nieren. Een sterk analytisch denkvermogen is hierbij noodzakelijk. Bovendien ben je erg stressbestendig.
    • Cultuur - Samen staan we sterker, dus we verwachten van jou de nodige teamspirit. Je voelt je goed binnen de DIY-sector, want zelf ben je echt een ‘Doener’.
    • Beschikbaarheid - Je bent ook bereid om mee te draaien in een wachtdienst.

    Ons aanbod

    Als trotse Belgische werkgever die aan de top staat van de DIY-sector, bieden we jou een erg stabiele werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele werk- en vakantieregeling met mogelijkheid tot thuiswerk. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien.

    Interesse?

    Solliciteer door je CV met liefst een kort motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar jobs[email protected]

     Postuler
  • Medewerker Klantendienst

    Medewerker Klantendienst

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Omdat één van onze collega’s is doorgegroeid naar een andere interne functie, zijn we voor de Klantendienst op zoek naar een enthousiaste Tweetalige Medewerker Klantendienst.

    Jouw functie

    Door onze sterke groei, zijn we op zoek naar nieuwe medewerkers voor onze Klantendienst. Samen met je collega's vorm je het team verantwoordelijk voor de Klantendienst. Door een nauwe samenwerking met jouw contactpersonen in commerciële afdelingen vorm jij de schakel tussen klant en commerciële afdeling. Zo volg je de vragen van klanten op en de eventuele klachten die ze hebben. Zowel telefonisch als per mail help je hen verder en streef je zo naar maximale klanttevredenheid. Je werkt ook mee aan de algemene administratie

    Jouw profiel

    • Je beschikt over enkele jaren werkervaring op een Klantendienst, interesse in de doe-het-zelf sector is een meerwaarde.
    • Zeer vlot communiceren in zowel Nederlands als Frans vormt voor jou geen obstakel, niet enkel mondeling maar ook schriftelijk.
    • Uitstekende IT-skills (MS Office, ERP) helpen je snel je weg te vinden in onze systemen. Social Media kent voor jou geen geheimen, zodat je ook via deze weg vlot in gesprek gaat met onze klanten.
    • Naast diplomatisch zijn, bezit je ook de nodige dosis zelfvertrouwen om de juiste acties te ondernemen.
    • Je blinkt uit in klantvriendelijkheid en denkt commercieel.
    • Je bezit een positieve ingesteldheid, bent stressbestendig en houdt van werken in een team.
    • Je bent bereid om ook op zaterdag te werken.

    Ons aanbod

    Als trotse Belgische werkgever die aan de top staat van de DIY-sector, bieden we jou een erg stabiele werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele vakantieregeling. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien.

    Voor meer informatie verwijzen wij je naar onze website: www.hubo.be

    Interesse?

    Solliciteer nu online en voeg je CV met liefst een korte motivatiebrief toe. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected].

     Postuler
  • Medewerker Verzekeringen

    Medewerker Verzekeringen

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Voor onze afdeling Verzekeringen zijn we op zoek naar een Medewerker Verzekeringen.

    Jouw functie

    Als lid van het team Verzekeringen heb je een zeer divers takenpakket. Je staat in voor het beheer van polissen die courant in bedrijven gebruikt worden (BOAR) en bent in staat zelfstandig deze polissen te analyseren (waarborgen, premies, wijzigingen). Je overlegt met de interne diensten opdat de polissen overeenstemmen met de risico’s van het bedrijf. Bovendien beheer je de schadegevallen mee van A tot Z. Je verzamelt de nodige informatie voor het opmaken van een dossier, analyseert het en volgt het verder op. Je bent mee het aanspreekpunt voor zowel interne (winkelverantwoordelijken, werknemers en andere afdelingen) als externe klanten, voor het verzekeringsdossier en om samenhangende vragen of problemen op te lossen. Je rapporteert aan de Verantwoordelijke Verzekeringen.

    Jouw profiel

    • Junior - Je behaalde een Bachelor diploma Financie- en Verzekeringswezen en hebt minimum 2 jaar relevante ervaring, als dossierbeheerder bij een verzekeringsmaatschappij en/of -makelaar.
    • Talen - Je spreekt en schrijft vlot Nederlands én Frans.
    • IT - MS Office heeft geen geheimen voor jou, je vindt vlot je weg in Word, Excel, Outlook, Teams,…
    • Motivatie - Administratief werk binnen een ondersteunende dienst geeft jou enorme voldoening.
    • Persoon – Je bent sociaal ingesteld met sterke communicatieve skills, en neemt graag een bemiddelingsrol op. Je gaat proactief op zoek naar de nodige informatie.
    • Attitude - Nauwkeurigheid en een kritische blik zijn erg belangrijk. Je werkt graag zelfstandig, resultaatgericht, bent loyaal en uiterst klantgericht.
    • Cultuur - Samen staan we sterker, dus we verwachten van jou de nodige teamspirit. Je voelt je goed binnen de DIY-sector, want zelf ben je echt een ‘Doener’.

    Ons aanbod

    Als trotse Belgische werkgever die aan de top staat van de DIY-sector, bieden we jou een erg stabiele werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele werk- en vakantieregeling met mogelijkheid tot thuiswerk. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien.

    Interesse?

    Solliciteer door je CV te versturen met liefst een korte motivatie. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

     

     Postuler
  • Projectleider IT E-Commerce

    Projectleider IT E-Commerce

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Voor onze IT-afdeling zijn we op zoek naar een enthousiaste Projectleider IT E-Commerce.

    Jouw functie

    Als Projectleider ben je het aanspreekpunt binnen IT voor het E-commerce team en maak je de vertaalslag tussen de functionele en IT-technische noden. Je speelt een actieve rol bij diverse projecten, zoals de ontwikkeling van de nieuwe website, e-shop, chatbox, … De opmaak van een goede planning en een inschatting maken over tijd en budget is daarbij uiteraard cruciaal. Bovendien zorg je ook voor een goede integratie tussen de e-shop en andere toepassingen zoals SAP, Kassa en Informatica P360. Tenslotte geef je je collega’s van het IT E-commerce Team ook de nodige training en ondersteuning. Je rapporteert aan de IT-Manager.

    Jouw profiel

    • Je beschikt tenminste over een Bachelor diploma Informatica en hebt een brede ervaring op vlak van implementatie en configuratie van E-commerce projecten.
    • Je hebt een doorgedreven kennis van Hybris Commerce Suite of Adobe Commerce Manager.
    • Kennis van Adobe Experience Manager is een must, kennis van Microservice Architecture en Microsoft Azure is een plus.
    • Je hebt minstens 2 volledige project cycli meegemaakt.
    • Agile is jou niet onbekend.
    • Je bent vlot 2-talig (NL/ENG), Frans is een plus.
    • Met jouw analytische kijk en can do-mentaliteit, weet je problemen eenvoudig om te zetten in oplossingen.
    • Je mist geen enkele kans op verbetering en neemt hiervoor ook de nodige initiatieven.
    • Deadlines en projectmatig werken geven jou geen stress maar zie je als een uitdaging!
    • Je bent een sterke teamplayer die open-minded is en zich flexibel opstelt.

    Ons aanbod

    Als trotse Belgische werkgever die aan de top staat van de DIY-sector, bieden we jou een erg stabiele werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele vakantieregeling. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien.

    Interesse?

    Solliciteer nu online en voeg je CV met liefst een korte motivatiebrief toe. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

     Postuler
  • SAP Business Analyst

    SAP Business Analyst

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Voor onze IT-afdeling zijn we op zoek naar een enthousiaste SAP Business Analist.

    Jouw functie

    Samen met je SAP collega’s zal je als SAP Business Analyst actief betrokken zijn bij nieuwe ontwikkelingen in SAP en de uitrol daarvan. Om bestaande processen te optimaliseren en verbeteren zal je analyses uitvoeren en suggesties maken. Je tekent functionele processen uit en maakt een analyse voor de technische profielen. Een vlotte communicatie tussen gebruikers en externe consultants is belangrijk, jij verzorgt die. Naast het geven van derdelijns support voor SAP, ondersteun je ook key-users door middel van trainingen en coaching. Je zorgt voor integratie met andere oplossingen. Rapporteren doe je aan de IT manager.

    Jouw profiel

    • Je beschikt over een doorgedreven logistieke kennis van SAP (SD/MM).
    • Een brede ervaring met SAP die heb je en de configuratie ervan is voor jou geen uitdaging meer.
    • Naast een basiskennis van ABAP en PI heb je ook minstens 1 project cyclus meegemaakt.
    • Je bent analytisch sterk. Dit gepaard met een can-do mentaliteit zorgt ervoor dat je problemen vlot kan oplossen.
    • Kansen op verbetering identificeer je snel en je kan er oplossingsgericht rond werken.
    • Projectmatig werken is vanzelfsprekend voor je en je bezit de orde om het overzicht te behouden tussen verschillende projecten en processen heen.
    • Je hebt een flexibele attitude, maar deadlines motiveren je.
    • Naast een teamspeler te zijn ben je ook open-minded.

    Ons aanbod

    Wij bieden je een uitdagende en afwisselende functie bij de grootste DIY organisatie in België. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele vakantieregeling. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien.

    Interesse?

    Solliciteer nu online en voeg je CV met liefst een korte motivatiebrief toe. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

     Postuler
  • Supervisor AP-AR

    Supervisor AP-AR

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Ter uitbreiding van de afdeling Finance zijn we op zoek naar een Supervisor - AP/AR.

    Jouw functie

    Je stuurt een team aan van een 9-tal personen die elk instaan voor de boekhouding A tot Y van een aantal winkels. Zij verwerken en boeken de inkomende facturen en bankverrichtingen, doen de controle en verwerking van de kassagegevens van de winkels, en verwerken de verkoopfacturen in de boekhouding. Als teamleader ondersteun je hen met je expertise en stuur je bij waar nodig. Hierbij heb je de nodige aandacht voor optimalisatie en efficiëntie.

    Daarnaast speel je een sleutelrol in het debiteurenbeheer. Je evalueert kredietlimieten, beoordeelt de kredietwaardigheid, bewaakt de aging-list, ondersteunt de credit-collection en stelt analyses en rapporteringen op. Ook sta je in voor het organiseren van de leveranciersbetalingen, het voorbereiden en uitvoeren van betalingen via ISABEL, de coördinatie van de maandelijkse opmaak van de BTW-aangiften en de intracommunautaire opgaven.

    Je komt dagelijks in contact met onze winkels (Frans- en Nederlandstalig) en andere interne afdelingen en neemt deel aan diverse ad-hoc projecten. Je rapporteert aan de Accounting Manager.

    Jouw profiel

    • Je beschikt over een Bachelor in accountancy en hebt minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring op een leveranciersboekhouding, bij voorkeur in een grote KMO.
    • Natuurlijk ben je op de hoogte van de courante BTW-wetgeving.
    • Je hebt ervaring met ERP-pakketten, kennis van SAP geeft je nog een streepje voor. Het MS Office pakket met name Excel heeft geen geheimen voor jou. Kennis van SDP is een sterke troef!
    • Als People Manager stel je je empathisch op t.o.v. je teamleden. Met jouw enthousiasme en dynamiek weet je elk teamlid te motiveren.
    • Nauwkeurigheid en stiptheid zijn je 2e natuur en je durft zaken kritisch te bekijken te optimaliseren en in vraag te stellen.
    • Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en beschikt over een zeer goede kennis van het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.

    Ons aanbod

    Als trotse Belgische werkgever die aan de top staat van de DIY-sector, bieden we jou een erg stabiele werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele vakantieregeling. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien.

    Interesse?

    Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Indien je vragen hebt, mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

     Postuler
  • Tweetalig Administratief Medewerker

    Tweetalig Administratief Medewerker

    Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 150 winkels verspreid over heel het land en 2300 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo. Ter uitbreiding van de afdeling Engineering zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker.

    Jouw functie

    Binnen deze functie bied je administratieve ondersteuning voor de afdeling Engineering. Zo zal je instaan voor de controle/verwerking van verscheidene onderhoudsverslagen en facturen, het beheren van de mailbox, de opmaak van bestelbonnen voor interventies in de verschillende winkels, verwerking van in- en uitgaande post en de verdeling van materialen aan de verkooppunten. Opdat andere diensten steeds over de juiste en meest actuele documenten beschikken, zal je bovendien zelfstandig het documentbeheerssysteem onderhouden. Tot slot werk je autonoom een aantal technisch-administratieve projecten uit, waar de nadruk op het “administratieve” luik ligt.

    Jouw profiel

    • Je bent een administratieve duizendpoot met een zeer goede kennis van MS office (Word, Excel, en Outlook) en de gangbare IT-tools.
    • Je beschikt over een Bachelordiploma in een administratieve richting en hebt reeds 3-5 jaar relevante ervaring als administratief medewerker in een professionele omgeving.
    • Je beschikt over uitstekende mondelinge én schriftelijke communicatieve vaardigheden. Hierbij is een grondige kennis van het Frans (mondeling én schriftelijk) absoluut noodzakelijk om onze collega’s in Wallonië vlot van dienst te kunnen zijn.
    • Kennis van de werking van een Facility dienst is een pluspunt.
    • Je kan gestructureerd rapporteren, en werkt zelfstandig, nauwkeurig en correct.
    • Prioriteiten stellen, je werk zelf efficiënt organiseren, vormen voor jou geen probleem.
    • Je bent een echte teamplayer die houdt van de omgang met mensen. Je ben spontaan, enthousiast, en neemt het nodige initiatief.
    • Je bent klantgericht: onze interne klanten staan voor jou centraal.

    Ons aanbod

    Als trotse Belgische werkgever die aan de top staat van de DIY-sector, bieden we jou een erg stabiele werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsens cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.

    Naast een marktconform salaris bieden wij je een mooi pakket extralegale voordelen aan met een flexibele vakantieregeling. Natuurlijk is er een op maat gemaakt opleidingstraject voorzien.

    Interesse?

    Solliciteer door je CV met liefst een korte motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

     Postuler

Nos collègues

Nous avons la conviction que nos collègues motivés peuvent faire la différence.

Nous sommes une organisation dynamique et saine au niveau financier, avec une direction accessible.

  • Notre culture est ouverte, transparente et pragmatique.
  • Nous recherchons des personnes passionnées par leur travail, qui osent prendre des responsabilités et aspirent à être les meilleures dans leur secteur.
  • Nous engageons uniquement des personnes qui veulent et peuvent faire la différence.
  • Hubo propose un package salarial personnalisé et conforme au marché.

Valeurs fondamentales

Nos collaborateurs sont essentiels. C'est la raison pour laquelle nous attachons beaucoup d'importance à une ambiance agréable et à de bonnes conditions de travail. L'ADN de Hubo se caractérise par les éléments suivants: attitude commerciale, écoute du client, prise d'initiative et de responsabilité, intégrité et passion.

Qu'a Hubo à vous offrir?

En plus d'un package salarial conforme au marché assorti d'avantages extra-légaux, nous vous offrons aussi une intéressante réduction du personnel. Hubo est une société pragmatique. Nous sommes fervents partisans d'un "apprentissage tout au long de la vie". Vous restez bien entendu seul maître de votre orientation future. En plus de votre apport personnel, Hubo stimule ses employés à se développer le plus possible via la Hubo Academy. Les collaborateurs ambitieux disposant des bonnes compétences sont encouragés à progresser aussi bien horizontalement que verticalement. Nous tenons compte de votre équilibre travail-vie privée et vous proposons de nombreux postes dans votre propre région.

Notre procédure de candidature

L'entretien d'embauche

  1. À la réception de votre CV et de votre lettre de motivation, nous les étudions et nous regardons s'il y a suffisamment de points correspondant au profil que nous recherchons. Si c'est le cas, nous vous invitons pour un entretien.
    Vous recevez une confirmation par mail avec l'adresse et la personne de contact. 
  2. Lors de l'entretien, nous parcourons ensemble votre CV et discutons de votre motivation. Nous vérifions quelles sont vos compétences. Et vous pouvez aussi nous poser des questions.
  3. Si l'avis est positif après le premier entretien, nous vous invitons à un deuxième entretien, celui-ci avec votre futur manager. Nous utilisons la méthode STAR afin de pouvoir évaluer comment vous réagissez dans certaines situations.

 

Votre premier jour de travail

Vos collègues sont déjà informés de votre arrivée et sont impatients de faire votre connaissance. Le premier jour, vous êtes accueilli(e) par votre manager ou votre 'parrain' qui vous fait visiter rapidement le lieu de travail et vous présente vos collègues. Vous recevez un programme d'intégration personnalisé constitué d'un certain nombre formations sur le terrain et de modules d'e-learning.

Questions fréquemment posées

  • Quand est-ce que je reçois une réponse à ma candidature?
    Chaque personne qui postule chez nous reçoit une réponse. Nous essayons de répondre aussi vite que possible à votre candidature.
  • Est-ce je peux de nouveau postuler si ma candidature pour une autre fonction a été refusée?
    Vous pouvez naturellement poser votre candidature pour chaque poste vacant, tant que vous répondez aux exigences requises pour ce poste. Pour optimiser vos chances de réussite, nous vous conseillons de bien relire le feedback reçu lors de votre précédente candidature.
  • À quelle fréquence le site web est-il mis à jour?
    Les postes vacants sur notre site web sont actualisés en temps réel. Dès qu'un poste est pourvu, il est retiré du site.
  • Est-ce que je peux poser une candidature spontanée?
    Vous pouvez envoyer à tout moment votre lettre de candidature accompagnée de votre CV. Si nous n'avons pas dans l'immédiat de poste correspondant à votre profil, nous conservons votre candidature dans notre archive pendant 6 mois au maximum. Si vous souhaitez supprimer vos données avant la fin de ce délai, merci de nous en informer par mail à [email protected]
  • Pendant combien de temps mes données sont-elles sauvegardées?
    Vos données sont conservées pendant maximum 6 mois après la fin de la procédure de recrutement. Il est également possible que nous souhaitions conserver vos données plus longtemps. Dans ce cas, nous vous demandons votre consentement. Vous pouvez révoquer votre autorisation à tout moment.
  • Comment puis-je me rendre à votre siège social?
    Vous êtes invité(e) chez nous pour un entretien, super! Notre bureau central se trouve sur le Koralenhoeve 35 à Wommelgem. Nous avons aussi un bâtiment de l'autre côté de la rue, mais notre réception se trouve au numéro 35.
    • En voiture
      Le moyen le plus facile pour vous rendre à notre siège principal est certainement la voiture. Suivez simplement cet itinéraire. Pour vous garer, suivez les flèches 'visiteurs'.
    • À vélo
      Vous êtes sportif(ve) et vous habitez à proximité? Vous pouvez venir à vélo. Un parking pour vélos est prévu sous l'auvent.
    • Avec les transports en commun
      Vous pouvez aussi venir en transport en commun. Les lignes de bus 140 et 141 s'arrêtent près de la zone industrielle. L'arrêt le plus proche est Wommelgem Swinkelsstraat. Puis vous serez chez nous après quelques minutes de marche.