3 belangrijke pijlers voor het succes van Hubo

1. Nabijheid

De nabijheid van de klant tot het winkelpunt is een zeer belangrijk gegeven binnen de Hubo-filosofie. Het uitgebreide winkelnet over gans België zorgt ervoor dat de consument bij Hubo passeert!

De Hubo-winkels zijn bovendien gelegen langs belangrijke invalswegen, buiten het centrum. Makkelijk bereikbaar, en met een grote parking.

2. Zeer ruim assortiment

Hubo biedt een zeer uitgebreid assortiment aan voor elke doe-het-zelver. Hubo verkoopt bouwmaterialen, tuingerief en tuinmeubelen, keukens, badkamers, klein materiaal voor fietsen en auto’s, verlichting, schoonmaakmiddelen en nog veel meer. Klanten vinden bij Hubo alles onder één dak.

Een uitgekiende keuze uit meer dan 25.000 artikelen voor in en rond het huis, de tuin en vrijetijdsbesteding. Dit assortiment wordt permanent opgevolgd en bijgestuurd. Dankzij de aanwezigheid van zowel A-merken als ons eigen huismerk en de overzichtelijke winkelinrichting hebben Hubo-winkels trouwe en zeer regelmatig terugkerende klanten.

3. Sterke prijs-kwaliteitsverhouding

Hubo houdt de prijzen laag zonder in te boeten aan kwaliteit. Klanten weten dat. Dit is mogelijk omdat Hubo een snelle, strategische speler is die bij onderhandelingen veel gewicht in de schaal werpt.

Enerzijds is er de omvang van onze keten in België, anderzijds hebben wij onze inkoopallianties met buitenlandse winkelketens. Hubo combineert de flexibiliteit van een challenger met de kracht van een marktleider.

Meer informatie over Hubo-franchise