Hubo is een 100% Belgische organisatie met meer dan 150 doe-het-zelf winkels verspreid over heel België. We staan aan de top van de DIY-sector. Je komt terecht in een bedrijf met een KMO-spirit, waar dagelijks 2.300 mensen met hart en ziel werken aan de toekomst van Hubo.
Werken bij een Hubo winkel in jouw buurt?
Openstaande vacatures in onze Hubo winkels
Ben jij de persoon die we nog zoeken? Bekijk dan zeker onderstaande vacatures voor in onze Hubo winkels.
Verkoper - Hubo Arendonk
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt enige kennis of interesse in de DIY-sector en/of je hebt al enkele jaren ervaring in de retail.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Idealiter start je zo snel mogelijk op.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, voltijdse, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt met doorgroeimogelijkheden. Dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Kassamedewerker - Hubo Retie
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en meer dan 2.600 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!
Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou!
Wat ga je doen?
Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijke voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt energie uit het adviseren en onthalen van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Een rustige dag aan de kassa? Geen probleem, dan ben jij altijd bereid om in te springen waar nodig in de winkel.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan vlot Nederlands spreken, lezen en schrijven.
- Je bent geïnteresseerd in het doe-het-zelfgebeuren en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
- Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
- Je hebt ervaring met kassasystemen.
- Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem
- Je hebt een verzorgd voorkomen.
- Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
- Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
- Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.
- Ervaring in retail of doe-het-zelf is een groot pluspunt.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt (voltijds/deeltijds), en dit in een 100% procent Belgische en financieel gezonde organisatie. Je bent flexibel? Wij ook! Zo hebben onze winkels geen collectieve sluitingsperiodes wat je de nodige flexibiliteit geeft om je vakantie in te plannen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.
Heb je ambitie in meer en toon je de nodige inzet? Dan ligt de weg open voor verschillende opportuniteiten binnen onze groeiende organisatie.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Solliciteer
Verkoper/ Kassamedewerker - Hubo Hoogstraten
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je zal zowel worden ingezet in de winkel als aan de kassa. Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies. Samen met je collega’s zorg je voor een aantrekkelijke presentatie van onze producten in de verschillende rayons. Daarnaast ben je samen met de andere kassamedewerkers verantwoordelijk voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt energie uit het adviseren en onthalen van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan vlot Nederlands lezen, spreken en schrijven.
- Je hebt een goede kennis van het doe-het-zelfassortiment en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
- Je bezit een goede kennis van bouwmaterialen en/of andere technische kennis.
- Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
- Je steekt graag de handen uit de mouwen en fysieke arbeid schrikt je niet af.
- Je hebt een verzorgd voorkomen.
- Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem.
- Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
- Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
- Je bent flexibel en werken op zaterdag schrikt jou niet af.
Wat bieden we je aan?
Een uitdagende, leerrijke job in jouw buurt en dit in een 100% procent Belgische en financieel gezonde organisatie. Je bent flexibel? Wij ook! Zo hebben onze winkels geen collectieve sluitingsperiodes wat je de nodige flexibiliteit geeft om je vakantie in te plannen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers. Heb je ambitie in meer en toon je de nodige inzet? Dan ligt de weg open voor verschillende opportuniteiten binnen onze groeiende organisatie.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Chauffeur (met dag-uren) - Plafomat Willebroek
Plafomat richt zich tot professionelen uit de bouw en industrie met een uitgebreid assortiment aan bouwmaterialen, ijzerwaren en gereedschappen. We maken deel uit van Hubo België en hebben een 10-tal vestigingen verspreid over het hele land.
Ter ondersteuning van de groei van onze vestiging in Willebroek zijn we momenteel op zoek naar een Chauffeur.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor laden en lossen én leveren van goederen in ons eigen magazijn of bij de klanten. Verder help je bij de goederenontvangst, het stockeren en beheren van de voorraden (voorraadtellingen). Je werkt regionaal (onze klanten bevinden zich meestal in korte nabijheid van de winkel) én in dag-uren (07u tot 15.30u) van maandag tot vrijdag.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je spreekt goed Nederlands
- Technische kennis van bouwmaterialen is een plus.
- Je hebt een rijbewijs C met vakbekwaamheid en geldige code 95. Ervaring met kraan op de vrachtwagen is een pluspunt.
- Je bent gedreven, hands-on en positief ingesteld.
- Je kan zelfstandig werken.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, voltijdse, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische en financieel gezonde organisatie. Je bent flexibel? Wij ook! Zo hebben onze winkels geen collectieve sluitingsperiodes wat je de nodige flexibiliteit geeft om je vakantie in te plannen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers. Heb je ambitie in meer en toon je de nodige inzet? Dan ligt de weg open voor verschillende opportuniteiten binnen onze groeiende organisatie. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website.
- Meer weten over werken bij Plafomat? Klik dan hier!
Verkoper - Hubo Stabroek
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt enige kennis of interesse in de DIY-sector en/of je hebt al enkele jaren ervaring in de retail.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
- In het weekend werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Idealiter start je zo snel mogelijk op.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, voltijdse, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt met doorgroeimogelijkheden. Dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Verkoper / Aanvuller - Hubo Nijlen
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector en wil hierover graag meer weten.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Idealiter start je zo snel mogelijk op.
Je start met een interimcontract van 38u er week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Kassamedewerker - Hubo Bornem
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Ben jij iemand nauwkeurig en cijfergericht? Dan zijn we op zoek naar jou.
Wat ga je doen?
Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijke voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt energie uit het adviseren en onthalen van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Een rustige dag aan de kassa? Geen probleem, dan ben jij altijd bereid om in te springen waar nodig in de winkel.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
- Je hebt een verzorgd voorkomen en bent communicatief sterk. Je kan efficiënt werken en bent altijd correct en vriendelijk in omgang met je klanten.
- In het weekend werken vormt voor jou geen probleem (elke zaterdag, 1 zondag op 3), je stelt je flexibel op.
Je start met een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Tijdelijke Verkoper / Aanvuller - Hubo Bornem
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector en wil hierover graag meer weten.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
- In het weekend werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Idealiter start je zo snel mogelijk op.
Je start met een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Vendeur / Réassortisseur - Hubo Molenbeek
Hubo est une société 100% belge et un des plus grands acteurs sur le marché du bricolage. Nous avons plus de 155 magasins et 2.600 employés. Nous sommes une entreprise dynamique en bonne santé financière avec des collègues passionnés par leur travail. Nous sommes effectivement convaincus que des collaborateurs motivés font la différence!
Vous aimez les contacts sociaux? Vous voulez faire partie d’une équipe enthousiaste? Alors vous êtes la personne que nous recherchons!
Qu'allez-vous faire?
Conseiller nos clients vous donne de l’énergie et vous aimez qu'ils quittent notre magasin avec un sourire sur le visage. Vous êtes coresponsable de la présentation attrayante et du réapprovisionnement de nos produits et rayons. Un client a passé une commande? Vous rassemblez tout et vous le préparez. Lors de la livraison de nos produits, vous aidez vos collègues à charger et décharger ainsi qu’à réapprovisionner le stock (réception des marchandises, gestion du stock de produits et livraison des marchandises).
Qu’est-ce qui est important pour nous?
- Vous avez une bonne connaissance du français (orale et écrite).
- Vous vous intéressez au secteur du bricolage et vous êtes toujours prêt à en apprendre plus.
- Vous avez une bonne présentation et vous aimez bien vous retrousser les manches.
- Vous êtes flexible et prêt à travailler le weekend.
Vous démarrez avec un contrat d'intérim de 38h par semaine.
Que proposons-nous?
Un bon travail dans un environnement agréable et stimulant dans votre région, et cela dans une société 100% belge et stable.
Vous êtes flexible? Nous le sommes aussi. Nos magasins n’ont pas de jours de fermeture collective ce qui permet de planifier vos vacances plus facilement.
Chez Hubo, c’est important que nos employés aient l’opportunité de se développer et d’apprendre. Vous êtes ambitieux? Hubo est une société en pleine expansion offrant diverses opportunités. Vous recevrez un salaire conforme au marché assorti d’avantages extra-légaux intéressants (tels que l’Employee Assistance Programme et une remise sur vos achats chez Hubo).
Cette fonction vous intéresse?
- Déposez votre candidature en ligne! Si vous avez des questions, vous pouvez nous contacter via [email protected]
- Cliquez ici si vous voulez en savoir plus sur le poste ou lire quelques témoignages de vos futurs collègues.
Vendeur / Réassortisseur - Hubo Verviers
Hubo est une société 100% belge et un des plus grands acteurs sur le marché du bricolage. Nous avons plus de 155 magasins et 2.600 employés. Nous sommes une entreprise dynamique en bonne santé financière avec des collègues passionnés par leur travail. Nous sommes effectivement convaincus que des collaborateurs motivés font la différence!
Vous aimez les contacts sociaux? Vous voulez faire partie d’une équipe enthousiaste? Alors vous êtes la personne que nous recherchons!
Qu'allez-vous faire?
Conseiller nos clients vous donne de l’énergie et vous aimez qu'ils quittent notre magasin avec un sourire sur le visage. Vous êtes coresponsable de la présentation attrayante et du réapprovisionnement de nos produits et rayons. Un client a passé une commande? Vous rassemblez tout et vous le préparez. Lors de la livraison de nos produits, vous aidez vos collègues à charger et décharger ainsi qu’à réapprovisionner le stock (réception des marchandises, gestion du stock de produits et livraison des marchandises).
Qu’est-ce qui est important pour nous?
- Vous avez une bonne connaissance du français (orale et écrite).
- Vous vous intéressez au secteur du bricolage et vous êtes toujours prêt à en apprendre plus.
- Vous avez une bonne présentation et vous aimez bien vous retrousser les manches.
- Vous êtes flexible et prêt à travailler le samedi of 1 samedi sur 2.
Vous démarrez avec un contrat d'intérim de 38h par semaine.
Que proposons-nous?
Un bon travail dans un environnement agréable et stimulant dans votre région, et cela dans une société 100% belge et stable.
Vous êtes flexible? Nous le sommes aussi. Nos magasins n’ont pas de jours de fermeture collective ce qui permet de planifier vos vacances plus facilement.
Chez Hubo, c’est important que nos employés aient l’opportunité de se développer et d’apprendre. Vous êtes ambitieux? Hubo est une société en pleine expansion offrant diverses opportunités. Vous recevrez un salaire conforme au marché assorti d’avantages extra-légaux intéressants (tels que l’Employee Assistance Programme et une remise sur vos achats chez Hubo).
Cette fonction vous intéresse?
- Déposez votre candidature en ligne! Si vous avez des questions, vous pouvez nous contacter via [email protected]
- Cliquez ici si vous voulez en savoir plus sur le poste ou lire quelques témoignages de vos futurs collègues.
Travailleur Polyvalent - Commercial - Plafomat Hognoul
Plafomat s’adresse aux professionnels des secteurs de la construction et de l’industrie avec un vaste assortiment de matériaux de construction, de quincaillerie et d’outillage. Nous faisons partie de Hubo Belgique et nous avons une dizaine d'agences dans tout le pays.
Vous aimez les contacts sociaux? Vous voulez faire partie d’une équipe enthousiaste avec des collègues sympathiques? Alors vous êtes la personne que nous recherchons!
Qu’allez-vous faire?
- Vous aidez les clients professionnels et privés et vous les conseillez si nécessaire.
- Vous êtes responsable de la gestion des commandes (contrôle, chargement, déchargement, déballage) et de la présentation des marchandises.
- Vous servez les clients à la caisse et au comptoir. Vous traitez des appels téléphoniques entrants et sortants.
- Vous établissez et assurez le suivi des devis.
- Avec vos collègues, vous êtes responsable des résultats des ventes, de la satisfaction des clients et d'une atmosphère de travail agréable.
Qu’est-ce qui est important pour nous?
- Vous avez une connaissance parfaite du français (orale et écrite).
- Vous avez une bonne connaissance dans le domaine des matériaux de construction.
- votre esprit commercial, votre habileté et votre dynamisme sont plus importants que votre formation de base.
- Vous avez des connaissances des produits Microsoft office
- Vous offrez aux clients un service efficace, aimable et correct.
- Un permis de chariot élévateur - retract est un plus. Vous êtes au moins disposé et apte à obtenir ce permis;
- Vous êtes flexible (travail en 2 équipes) et prêt à travailler 1 samedi sur 2.
Cette fonction vous intéresse?
- Postulez en ligne!
- Vous souhaitez en savoir plus sur ce poste ? Cliquez ici !
Assistant-Gérant - Plafomat Hognoul
Plafomat s’adresse aux professionnels des secteurs de la construction et de l’industrie avec un vaste assortiment de matériaux de construction, de quincaillerie et d’outillage. Nous faisons partie de Hubo Belgique et nous avons une dizaine d'agences dans tout le pays.
Vous aimez les contacts sociaux? Vous voulez faire partie d’une équipe enthousiaste avec des collègues sympathiques? Alors vous êtes la personne que nous recherchons!
Qu’allez-vous faire?
- Avec votre apparence soignée et votre communication spontanée, vous aidez les clients professionnels et privés et vous les conseillez si nécessaire.
- Vous êtes responsable de la gestion des commandes et de la présentation des marchandises.
- Vous servez les clients au comptoir. Vous traitez des appels téléphoniques entrants et sortants.
- Vous établissez et assurez le suivi des devis.
- Vous assistez le gérant dans la formation et l'accompagnement des collaborateurs.
- En cas d'absence du gérant, vous êtes responsable de la gestion quotidienne du magasin.
- Avec vos collègues, vous êtes responsable des résultats des ventes, de la satisfaction des clients et d'une atmosphère de travail agréable.
Qu’est-ce qui est important pour nous?
- Vous avez une connaissance parfaite du français (orale et écrite).
- Vous disposez de solides connaissances techniques et de la construction.
- Une expérience similaire dans la vente est un plus.
- Votre attitude commerciale et votre orientation client sont plus importantes que votre formation de base.
- Vous savez travailler avec Outlook, Word et Excel.
- Vous offrez aux clients un service efficace, aimable et correct.
- Un permis de chariot élévateur - retract est un atout.
- Vous êtes flexible (travail en 2 équipes) et prêt à travailler 1 samedi sur 2.
Cette fonction vous intéresse?
- Postulez en ligne!
- Vous souhaitez en savoir plus sur ce poste ? Cliquez ici.
- Pour des informations plus détaillées, veuillez nous contacter à l'adresse suivante : [email protected].
Verkoper / Aanvuller - Hubo Deinze
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector en wil hierover graag meer weten.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Idealiter start je zo snel mogelijk op.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Assistent-Winkelverantwoordelijke - Hubo Gavere
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job.
Hou jij van sociaal contact? En heb je graag wat meer verantwoordelijkheid? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Daarnaast ben jij mee de drijvende kracht achter de goede sfeer in onze winkel door onze medewerkers te motiveren en stimuleren. Jij ziet het werk en kan prioriteiten stellen, waardoor je iedereen aan het werk kan zetten. Start er iemand nieuw? Dan sta je de Winkelverantwoordelijke bij in het opleiden en begeleiden van de nieuwe medewerker. Jouw verantwoordelijkheidszin komt extra aan te pas bij afwezigheid van de Winkelverantwoordelijke. Jij bent dan verantwoordelijke voor het dagelijks beheer van de winkel.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je hebt al enkele jaren ervaring binnen de DIY-sector of minstens de retail-sector als verkoper of assistent-Winkelverantwoordelijke, en je wenst jezelf hierin verder te ontwikkelen.
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en uit de slag trekken in het Frans.
- Je bent hands-on en kan goed met stresssituaties
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Het betreft een voltijds contract.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Polyvalente Winkelmedewerker - Hubo Gavere
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Ben jij iemand nauwkeurig en cijfergericht? Dan zijn we op zoek naar jou.
Wat ga je doen?
Je zal polyvalent ingezet worden in de winkel. Zo ben je samen met de andere kassamedewerkers verantwoordelijk voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt ook energie uit het adviseren en onthalen van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
- Je hebt een verzorgd voorkomen en communicatief sterk. Je kan efficiënt werken en bent altijd correct en vriendelijk in omgang met je klanten.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Het bertreft een voltijds contract.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Verkoper / Magazijnier - Hubo Deinze
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Voel jij je thuis zowel in de winkel als het magazijn? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Daarnaast voel jij je als een vis in het water in het magazijn. Bij de levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Indien je in het bezit bent van een heftruckattest, is dit een plus.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en indien je iets niet kent of kunt leer je het met plezier aan.
- In het weekend werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel.
Je start via een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Kassamedewerker - Hubo Deinze
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Ben jij iemand nauwkeurig en cijfergericht? Dan zijn we op zoek naar jou.
Wat ga je doen?
Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijke voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt energie uit het adviseren en onthalen van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Een rustige dag aan de kassa? Geen probleem, dan ben jij altijd bereid om in te springen waar nodig in de winkel.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
- Je hebt een verzorgd voorkomen en communicatief sterk. Je kan efficiënt werken en bent altijd correct en vriendelijk in omgang met je klanten.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
Je start met een interimcontract van 25u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Kassamedewerker - Hubo Deinze
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Ben jij iemand nauwkeurig en cijfergericht? Dan zijn we op zoek naar jou.
Wat ga je doen?
Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijke voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt energie uit het adviseren en onthalen van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Een rustige dag aan de kassa? Geen probleem, dan ben jij altijd bereid om in te springen waar nodig in de winkel.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
- Je hebt een verzorgd voorkomen en communicatief sterk. Je kan efficiënt werken en bent altijd correct en vriendelijk in omgang met je klanten.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
Je start met een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Verkoper / Kassamedewerker - Hubo Gent-Dampoort
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijke voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector en wil hierover graag meer weten.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Idealiter start je zo snel mogelijk op.
Je start met een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Verkoper - Hubo Zelzate
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector en wil hierover graag meer weten.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Idealiter start je zo snel mogelijk op.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Polyvalent Medewerker - Plafomat Oudenaarde
Plafomat richt zich tot professionelen uit de bouw en industrie met een uitgebreid assortiment aan bouwmaterialen, ijzerwaren en gereedschappen. We maken deel uit van Hubo België en hebben een 10-tal vestigingen verspreid over het hele land.
Ter ondersteuning van de groei van onze vestiging in Oudenaarde zijn we momenteel op zoek naar een Polyvalent Medewerker.
Wat ga je doen?
Je helpt onze professionele en particuliere klanten verder en adviseert waar nodig, zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen). Samen met de andere collega’s ben je verantwoordelijk voor de correcte verwerking van de kassa, algemene administratie en bediening aan de balie.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je beschikt over technische kennis m.b.t. bouw en industrie.
- Zeer goede beheersing Nederlands (zowel gesproken als geschreven).
- Kennis van het Frans is een pluspunt.
- Met je verzorgde voorkomen en spontane communicatie benader je de klanten op een vlotte en professionele wijze.
- Jouw commerciële ingesteldheid en klantgerichtheid zijn je troeven.
- Zware lasten (o.a. bouwmaterialen) tillen vormen geen probleem.
- Je bent computervaardig.
- Een heftruckattest is geen vereiste, maar is wel een extra troef.
- Je werkt in 2 shiften (vroege en late) en 1 zaterdag op 2.
- Vroege shift: 7u00 tot 15u30
- Late shift: 09u30 tot 18u00
Je start met een contract (via interim) van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische en financieel gezonde organisatie. Je bent flexibel? Wij ook! Zo hebben onze winkels geen collectieve sluitingsperiodes wat je de nodige flexibiliteit geeft om je vakantie in te plannen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers. Heb je ambitie in meer en toon je de nodige inzet? Dan ligt de weg open voor verschillende opportuniteiten binnen onze groeiende organisatie. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma.
Interesse?
- Solliciteer snel via onze website.
- Meer weten over werken bij Plafomat? Klik dan hier!
Verkoper / Magazijnier - Hubo Zottegem
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Voel jij je thuis zowel in de winkel als het magazijn? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Daarnaast voel jij je als een vis in het water in het magazijn. Bij de levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Indien je in het bezit bent van een heftruckattest, is dit een plus.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en indien je iets niet kent of kunt leer je het met plezier aan.
- In het weekend werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel.
Je start via een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
3de Winkelverantwoordelijke - Hubo Aarschot
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen). Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijke voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt energie uit het adviseren en onthalen van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Jouw verantwoordelijkheidszin komt extra aan te pas bij afwezigheid van de Winkelverantwoordelijke en zijn assistent. Jij bent dan verantwoordelijke voor het dagelijks beheer van de winkel.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in Retail en de DIY-sector.
- Je hebt ervaring in het aansturen van mensen.
- Je hebt een verzorgd voorkomen en bent communicatief sterk.
- Je kan efficiënt werken en bent altijd correct en vriendelijk in omgang met je klanten.
- Je stelt je flexibel op, zaterdag werken vormt voor jou geen probleem.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, voltijdse, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers. Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Assistent Winkelverantwoordelijke - Hubo Haacht
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job.
Hou jij van sociaal contact? En heb je graag wat meer verantwoordelijkheid? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Daarnaast ben jij mee de drijvende kracht achter de goede sfeer in onze winkel door onze medewerkers te motiveren en stimuleren. Jij ziet het werk en kan prioriteiten stellen, waardoor je iedereen aan het werk kan zetten. Start er iemand nieuw? Dan sta je de Winkelverantwoordelijke bij in het opleiden en begeleiden van de nieuwe medewerker. Jouw verantwoordelijkheidszin komt extra aan te pas bij afwezigheid van de Winkelverantwoordelijke. Jij bent dan verantwoordelijke voor het dagelijks beheer van de winkel.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je hebt al enkele jaren ervaring binnen de DIY-sector of minstens de retail-sector als verkoper of assistent-Winkelverantwoordelijke, en je wenst jezelf hierin verder te ontwikkelen.
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je bent hands-on en kan goed met stresssituaties
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel
- Idealiter start je zo snel mogelijk op.
Je start met een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Student - Hubo Haacht
Ben je op zoek naar een toffe studentenjob in een warme werksfeer bij een van de grootste spelers op de Doe-het-zelf markt? Wil je graag deel uitmaken van een enthousiast & gepassioneerd team dat staat te popelen om je wegwijs te maken in de werking van een winkel voor en achter de schermen? Lees dan snel verder!
Hubo is een 100% Belgische organisatie met meer dan 155 winkels verspreid over heel het land. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. We bieden tal van mogelijkheden voor studenten om een eerste werkervaring op te doen op de verschillende afdelingen van onze winkels.
Wat ga je doen?
Je takenpakket bestaat o.a. uit het aanvullen van rekken, goederen naar de winkel of de opslagplaats verplaatsen, de winkel aantrekkelijk en netjes houden, klanten wegwijs maken in de winkels en verder helpen met hun vragen en nog veel meer! Aan jou om verder te ontdekken!
Wat vinden wij belangrijk?
- Je hebt een sterke passie voor de DIY sector en kan niet wachten om onze winkels te ontdekken.
- Kennis van gereedschappen en materialen is een plus.
- Je hebt sterke communicatieve skills die van pas komen bij de vele klantencontacten.
- Je ben een doener en steekt graag de handen uit de mouwen
- Je bent leergierig en klantvriendelijk en neemt zelf ook initiatieven om je competenties verder te ontwikkelen.
- Je bent minstens 18 jaar.
Je bent de maand augustus beschikbaar om te werken.
Nog steeds geïnteresseerd?
Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected]
Wil je meer weten over werken in onze winkels? Check dan onze website.
Student - Hubo Haacht
Ben je op zoek naar een toffe studentenjob in een warme werksfeer bij een van de grootste spelers op de Doe-het-zelf markt? Wil je graag deel uitmaken van een enthousiast & gepassioneerd team dat staat te popelen om je wegwijs te maken in de werking van een winkel voor en achter de schermen? Lees dan snel verder!
Hubo is een 100% Belgische organisatie met meer dan 155 winkels verspreid over heel het land. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. We bieden tal van mogelijkheden voor studenten om een eerste werkervaring op te doen op de verschillende afdelingen van onze winkels.
Wat ga je doen?
Je takenpakket bestaat o.a. uit het aanvullen van rekken, goederen naar de winkel of de opslagplaats verplaatsen, de winkel aantrekkelijk en netjes houden, klanten wegwijs maken in de winkels en verder helpen met hun vragen en nog veel meer! Aan jou om verder te ontdekken!
Wat vinden wij belangrijk?
- Je hebt een sterke passie voor de DIY sector en kan niet wachten om onze winkels te ontdekken.
- Kennis van gereedschappen en materialen is een plus.
- Je hebt sterke communicatieve skills die van pas komen bij de vele klantencontacten.
- Je ben een doener en steekt graag de handen uit de mouwen
- Je bent leergierig en klantvriendelijk en neemt zelf ook initiatieven om je competenties verder te ontwikkelen.
- Je bent minstens 18 jaar.
Je bent elke zaterdag beschikbaar om te werken en wil tijdens de schoolvakanties ook een handje komen helpen.
Nog steeds geïnteresseerd?
Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected]
Wil je meer weten over werken in onze winkels? Check dan onze website.
Verkoper / Aanvuller - Hubo Grimbergen
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector en wil hierover graag meer weten.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Idealiter start je zo snel mogelijk op.
Je start met een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Kassamedewerker - Hubo Halle
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Ben jij iemand nauwkeurig en cijfergericht? Dan zijn we op zoek naar jou.
Wat ga je doen?
Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijke voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt energie uit het adviseren en onthalen van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Een rustige dag aan de kassa? Geen probleem, dan ben jij altijd bereid om in te springen waar nodig in de winkel.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en je hebt kennis van het Frans.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
- Je hebt een verzorgd voorkomen en communicatief sterk.
- Je kan efficiënt werken en je bent altijd correct en vriendelijk in omgang met je klanten.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
Je start met een interimcontract van 25,5u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Kassamedewerker - Hubo Zaventem
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Ben jij iemand nauwkeurig en cijfergericht? Dan zijn we op zoek naar jou.
Wat ga je doen?
Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijke voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt energie uit het adviseren en onthalen van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Een rustige dag aan de kassa? Geen probleem, dan ben jij altijd bereid om in te springen waar nodig in de winkel.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
- Je hebt een verzorgd voorkomen en communicatief sterk. Je kan efficiënt werken en bent altijd correct en vriendelijk in omgang met je klanten.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
Je start met een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Verkoper / Aanvuller - Hubo Zaventem
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector en wil hierover graag meer weten.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
- Idealiter start je zo snel mogelijk op.
Je start met een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Caissier / Vendeur - Hubo Wavre
Hubo est une société 100% belge et un des plus grands acteurs sur le marché du bricolage. Nous avons plus de 155 magasins et 2.600 employés. Nous sommes une entreprise dynamique en bonne santé financière avec des collègues passionnés par leur travail. Nous sommes effectivement convaincus que des collaborateurs motivés font la différence!
Vous aimez les contacts sociaux? Vous êtes méticuleux et vous savez manier les chiffres? Alors vous êtes la personne que nous recherchons!
Qu’allez-vous faire?
Avec les autres caissiers, vous êtes responsable du bon fonctionnement de la caisse et de l'accueil au comptoir info. Conseiller et accueillir nos clients vous donne de l’énergie et vous aimez qu'ils quittent notre magasin avec le sourire. Une journée calme à la caisse? Dans ce cas, vous êtes toujours prêt à intervenir là où c'est nécessaire dans le magasin.
Qu’est ce qui est important pour nous?
- Vous avez une bonne connaissance du français (orale et écrite).
- Vous vous intéressez au secteur du bricolage.
- Vous avez une bonne présentation et êtes communicatif. Vous offrez aux clients un service efficace, aimable et correct.
- Vous êtes flexible et prêt à travailler le weekend.
Vous démarrez avec un contrat d'intérim de 30h par semaine.
Que proposons-nous?
Un bon travail dans un environnement agréable et stimulant dans votre région, et cela dans une société 100% belge et stable.
Vous êtes flexible? Nous le sommes aussi. Nos magasins n’ont pas de jours de fermeture collective ce qui permet de planifier vos vacances plus facilement.
Chez Hubo, c’est important que nos employés aient l’opportunité de se développer et d’apprendre. Vous êtes ambitieux? Hubo est une société en pleine expansion offrant diverses opportunités. Vous recevrez un salaire conforme au marché assorti d’avantages extra-légaux intéressants (tels que l’Employee Assistance Programme et une remise sur vos achats chez Hubo).
Cette fonction vous intéresse?
- Déposez votre candidature en ligne! Si vous avez des questions, vous pouvez nous contacter via [email protected].
- Cliquez ici si vous voulez en savoir plus sur le poste ou lire quelques témoignages de vos futurs collègues.
Solliciteer
Caissier - Hubo Enghien
Hubo est une société 100% belge et un des plus grands acteurs sur le marché du bricolage. Nous avons plus de 155 magasins et 2.600 employés. Nous sommes une entreprise dynamique en bonne santé financière avec des collègues passionnés par leur travail. Nous sommes effectivement convaincus que des collaborateurs motivés font la différence!
Vous aimez les contacts sociaux? Vous êtes méticuleux et vous savez manier les chiffres? Alors vous êtes la personne que nous recherchons!
Qu’allez-vous faire?
Avec les autres caissiers, vous êtes responsable du bon fonctionnement de la caisse et de l'accueil au comptoir info. Conseiller et accueillir nos clients vous donne de l’énergie et vous aimez qu'ils quittent notre magasin avec le sourire. Une journée calme à la caisse? Dans ce cas, vous êtes toujours prêt à intervenir là où c'est nécessaire dans le magasin.
Qu’est ce qui est important pour nous?
- Vous avez une bonne connaissance du français et néerlandais (orale et écrite).
- Vous vous intéressez au secteur du bricolage.
- Vous avez une bonne présentation et êtes communicatif. Vous offrez aux clients un service efficace, aimable et correct.
- Vous êtes flexible et prêt à travailler le weekend.
Vous démarrez avec un contrat d'intérim de 38h par semaine.
Que proposons-nous?
Un bon travail dans un environnement agréable et stimulant dans votre région, et cela dans une société 100% belge et stable.
Vous êtes flexible? Nous le sommes aussi. Nos magasins n’ont pas de jours de fermeture collective ce qui permet de planifier vos vacances plus facilement.
Chez Hubo, c’est important que nos employés aient l’opportunité de se développer et d’apprendre. Vous êtes ambitieux? Hubo est une société en pleine expansion offrant diverses opportunités. Vous recevrez un salaire conforme au marché assorti d’avantages extra-légaux intéressants (tels que l’Employee Assistance Programme et une remise sur vos achats chez Hubo).
Cette fonction vous intéresse?
- Déposez votre candidature en ligne! Si vous avez des questions, vous pouvez nous contacter via [email protected].
- Cliquez ici si vous voulez en savoir plus sur le poste ou lire quelques témoignages de vos futurs collègues.
Solliciteer
Kassamedewerker/ Aanvuller - Hubo Kuurne
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken! Wil jij graag samen met ons bouwen aan jouw carrière? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!
Krijg jij energie van sociaal contact? En maak je graag deel uit van een enthousiast team met toffe collega’s? Dan hebben we goed nieuws voor jou!
Wat ga je doen?
Samen met de andere kassamedewerkers ben je enkele dagen per week verantwoordelijk voor de correcte verwerking aan de kassa en het onthaal aan de infobalie. Je bedient onze klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen correct advies. Naast het regelen van administratieve zaken, zoals kassaverslagen opmaken, zal je ook de telefoon aannemen. Ook help je enkele dagen in de week mee in de winkel. Je vult de rekken aan, zet de winkel op orde, steekt nieuwe prijzen en hangt de folder uit. Je rapporteert aan de winkelverantwoordelijke.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan vlot Nederlands spreken, lezen en schrijven.
- Je bent geïnteresseerd in het doe-het-zelfgebeuren en je bent steeds bereid hierover bij te leren.
- Een glimlach bij jouw klanten en collega's? Daar doe jij het voor!
- Je hebt ervaring met kassasystemen.
- Je bent leergierig en snel vertrouwd met een nieuwe werkomgeving en applicaties; vlot met de computer werken is voor jou geen probleem
- Je hebt een verzorgd voorkomen.
- Je bent stipt en betrouwbaar en kan snel, ordelijk en gestructureerd werken.
- Je bent een geboren teamplayer die steeds paraat is om daar waar nodig bij te springen.
- Je bent flexibel en weekendwerk schrikt jou niet af.
- Ervaring in retail of doe-het-zelf is een groot pluspunt.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, voltijdse, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische en financieel gezonde organisatie. Je bent flexibel? Wij ook! Zo hebben onze winkels geen collectieve sluitingsperiodes wat je de nodige flexibiliteit geeft om je vakantie in te plannen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.
Heb je ambitie in meer en toon je de nodige inzet? Dan ligt de weg open voor verschillende opportuniteiten binnen onze groeiende organisatie.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Magazijnier / Chauffeur - Plafomat Wevelgem
Plafomat richt zich tot professionelen uit de bouw en industrie met een uitgebreid assortiment aan bouwmaterialen, ijzerwaren en gereedschappen. We maken deel uit van Hubo België en hebben een 10-tal vestigingen verspreid over het hele land.
Ter ondersteuning van de groei van onze vestiging in Wevelgem zijn we momenteel op zoek naar een Magazijnier.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van de goederen: je staat in voor de goederenontvangst, het stockeren en beheren van de voorraden (voorraadtellingen) en het uitleveren van de goederen.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je hebt ervaring met een heftruck.
- Technische kennis van bouwmaterialen is een plus.
- Je bent gedreven, hands-on en positief ingesteld.
- Je werkt in 2 shiften (vroege en late) en 1 zaterdag op 2.
- Vroege shift: 7u00 tot 15u30
- Late shift: 09u30 tot 18u00
Op termijn is doorgroeien naar chauffeur mogelijk. Het bezitten van een rijbewijs C is een voordeel.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, voltijdse, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische en financieel gezonde organisatie. Je bent flexibel? Wij ook! Zo hebben onze winkels geen collectieve sluitingsperiodes wat je de nodige flexibiliteit geeft om je vakantie in te plannen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.
Heb je ambitie in meer en toon je de nodige inzet? Dan ligt de weg open voor verschillende opportuniteiten binnen onze groeiende organisatie. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website.
- Meer weten over werken bij Plafomat? Klik dan hier!
Kassamedewerker - Aanvuller - Hubo Veurne
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Ben jij nauwkeurig en cijfergericht? Dan zijn we op zoek naar jou.
Wat ga je doen?
Samen met de andere kassamedewerkers ben je verantwoordelijk voor de correcte verwerking van de kassa en administratie. Je haalt energie uit het adviseren en onthalen van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent ook medeverantwoordelijk voor de aantrekkelijke inrichting van de winkel en aanvulling van onze producten en rayons. Een rustige dag aan de kassa? Geen probleem, dan ben jij altijd bereid om in te springen waar nodig in de winkel.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
- Je hebt een verzorgd voorkomen en bent communicatief sterk. Je kan efficiënt werken en bent altijd correct en vriendelijk in omgang met je klanten.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen.
- Op zaterdag werken (1 op 2 weken) vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
Je start met een interimcontract van 33.75 u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Verkoper / Aanvuller - Hubo Oostkamp
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 155 winkels, verspreid over heel het land, en 2.600 enthousiaste medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Hou jij van sociaal contact? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector en wil hierover graag meer weten.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en hebt een verzorgd voorkomen.
- Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.
Je start met een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen.
Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.
Verkoper / Magazijnier - Hubo Brugge Sint-Michiels
Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job. Wij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
Voel jij je thuis zowel in de winkel als het magazijn? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Daarnaast voel jij je als een vis in het water in het magazijn. Bij de levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock.
Wat vinden wij belangrijk?
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
- Indien je in het bezit bent van een heftruckattest, is dit een plus.
- Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
- Je steekt graag zelf de handen uit de mouwen en indien je iets niet kent of kunt leer je het met plezier aan.
- In het weekend werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel.
Je start via een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?
- Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op [email protected].
- Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.

Waarom bij Hubo werken?
Kernwaarden
Onze medewerkers zijn heel belangrijk. Daarom hechten we veel belang aan een aangename sfeer en goede arbeidsvoorwaarden. Het Hubo-DNA kenmerkt zich door commerciële drive, klantgerichtheid, het nemen van initiatief en verantwoordelijkheid, integriteit en passie.
Kijkje achter de schermen in onze Hubo winkels
Onze collega's
Wij geloven dat gemotiveerde collega’s het verschil kunnen maken!
We zijn een dynamische financieel gezonde organisatie, met een vlakke structuur. Onze cultuur is open, transparant en no-nonsense. Wij zoeken mensen met passie voor hun job, die verantwoordelijkheid durven nemen en de beste willen zijn in hun vakgebied. Wij nemen alleen die mensen aan, die het verschil willen en kunnen maken.

"Ik was eerst vast in dienst bij Hubo Kalmthout. Toen ik verhuisd ben, was die afstand te groot en mocht ik meteen aan de slag bij Hubo Geel. Ik vind het een groot voordeel om zo dicht bij huis te kunnen werken, ik ben er op 20 minuutjes met de fiets en heb geen auto meer nodig!
Ik heb veel afwisseling in mijn job, elke dag is anders. Ik heb veel klantencontact, werk in de zagerij, vul rekken aan, rijd met de heftruck en spring geregeld bij aan de kassa. Die afwisseling in combinatie met de leuke werksfeer maakt het plezant!"
Nico - Winkelmedewerker Hubo Geel

"Ik ben 5 jaar geleden gestart als student, daarna heb ik een tijdelijk interim-contract gekregen om na verloop van tijd vast aan de slag te gaan bij Hubo Comines.
Je kan bij Hubo altijd bijleren en opleidigen volgen. Als doe-het-zelver is het natuurlijk extra interessant om veel bij te leren over de producten en mogelijke toepassingen. Daarnaast vind ik de sfeer met de collega's heel belangrijk en een zeer groot pluspunt. Hubo is een stabiele werkgever, wat niet onbelangrijk is in deze tijden."
Ludovic - Aanvuller Hubo Comines

"Ik werk als kassamedewerker bij Hubo Molenbeek sinds de opening in 2019. Ik heb bewust gekozen voor een job bij Hubo omwille van de jobzekerheid, de afwisseling in taken en producten en het feit dat mijn functie als kassamedewerker goed te combineren is met het gezinsleven. Ik haal energie en voldoening uit de leuke sfeer die er heerst tussen de collega's en de dankbaarheid van een goed geholpen klant.
Ik had reeds ervaring in een winkel, maar volgens mij is dat geen vereiste voor een job bij Hubo. Een pro-actieve houding, leergierigheid en houden van sociaal contact vormen al een goede basis!"
Evelina - Kassamedewerker Hubo Molenbeek

"Omdat ik in bijberoep vastgoed styling doe, was ik op zoek naar een deeltijdse job. Zo ben ik bij Hubo terechtgekomen. Eerst werkte ik enkel aan de kassa. Nu kan ik afwisselen met werk in de winkel, zoals rekken vullen, paspoortjes steken als er nieuwe folders aankomen,... Ik vind het aangenaam om het werk aan de kassa te kunnen afwisselen met werk in de winkel.
Als je in de winkel werkt, krijg je heel de dag door vragen van klanten. Het is dus wel belangrijk dat je graag met mensen omgaat. "
Isabel - Kassamedewerker Hubo Heffen

"Ik werk elke zomer als jobstudent bij Hubo Oostende. Iedereen komt goed met elkaar overeen en als je iets niet weet, kan je het altijd vragen. Het contact is heel familiair.
Als je het tof vindt om heel de tijd bezig te zijn en intensieve arbeid te verrichten, is een vakantiejob bij Hubo echt top! Je zal je niet snel vervelen en je leert ook veel bij over alle producten die er te vinden zijn."
Kay - Student Hubo Oostende

"Ik werk al 6 zomers op rij als student bij Hubo. Het is een erg gevarieerde job waarin je veel in contact komt met mensen, zowel klanten als collega's. Zo leer je veel sociale vaardigheden bij die je in het dagelijkse leven ook goed kan gebruiken. En ook technische zaken heb ik al enorm veel bijgeleerd. En dat is nooit verloren.
Als je graag een sociale en communicatieve studentenjob hebt en je bent gemotiveerd om te werken, dan vind je zeker je goesting bij Hubo."
Gérome - Student Hubo Hognoul

"Ik werk al 23 jaar bij Hubo Moeskroen, iedereen kent mij hier. We hebben een redelijk stabiel team en dat maakt het erg leuk. We kennen elkaar goed en dat maakt dat er een toffe sfeer hangt. Ik ben de rechterhand van de winkelverantwoordelijke. Ik stuur mee de medewerkers aan en maak mee planningen op. Als klanten vragen hebben, kunnen ze ook altijd bij mij terecht. Na zoveel jaren heb je natuurlijk wel enige kennis opgebouwd.
Als je graag variatie hebt in je dag en op zoek bent naar een stabiele werkgever, dan moet je bij Hubo komen werken. Na zoveel jaar leer ik nog altijd bij en doe ik het nog altijd graag."
Natasha - Assistent Winkelverantwoordelijke Hubo Moeskroen

"Ik ben 6 jaar geleden in een super toffe ploeg gestart bij Hubo Enghien aan de kassa. Daarna ben ik aan de slag gegaan als verkoper en doorgegroeid tot assistent winkelverantwoordelijke. Ik heb al in verschillende Hubo winkels gewerkt. Ik kende vroeger niet veel van DIY, maar heb de laatste jaren heel veel bijgeleerd, zowel over klussen als over het reilen en zeilen in de winkels.
Ik heb veel geleerd en veel kansen gekregen bij Hubo. Ik ben begonnen als kassamedewerker en nu assistent. Dat vind ik heel tof! Iedereen krijgt een kans bij Hubo en er zijn veel mogelijkheden om bij te leren en te groeien."
Brian - Assistent Winkelverantwoordelijke Hubo Halle

"Ik werk ondertussen al 15 jaar bij Hubo. Sinds 2020 leid ik de winkel van Quiévrechain, de 1ste Hubo winkel in Frankrijk. Ik hou mij voornamelijk bezig met de dagelijkse leiding van de winkel. Het plannen en organiseren van personeel, beheren van magazijn en stock en indien er conflicten zijn in de winkel, komen deze bij mij terecht. Indien nodig help ik uiteraard ook mee in de winkel.
Ik heb de kans gekregen om door te groeien naar winkelverantwoordelijke en zelfs meerdere winkels mogen openen. Hubo blijft constant groeien en dit geeft nieuwe opportuniteiten. Als je wil, zijn er opties en mogelijkheden bij Hubo, om door te groeien of bij te leren." Bovendien ben ik doorgegroeid tot regiomanager.
Jérémy - Regiomanager

"Ik ben gestart als winkelverantwoordelijke van Hubo Lokeren. Sinds januari van dit jaar ben ik aan de slag als regiomanager. Het leuke is dat ik mijn eigen ervaring van in de winkel nu als regiomanager kan gebruiken. In plaats van de klanten te helpen, probeer ik nu de bouwmarktleiders te helpen en verbeteren waar het kan. Ik heb ook nog veel contact met de verkopers in de winkels. Alle dagen zien er anders uit, dat maakt het interessant.
Ik heb een gevarieerde job met veel sociale contacten. Je bent veel onder de mensen, dat vind ik belangrijk."
Eva - Regiomanager
Wat heeft Hubo jou te bieden?
- Naast een marktconform verloningspakket met extralegale voordelen bieden we je ook een personeelskorting aan.
- We zijn grote voorstander van “levenslang leren”. Natuurlijk geef jij zelf sturing aan je toekomst. Naast je eigen inbreng stimuleert Hubo haar medewerkers om zich zo breed mogelijk te ontwikkelen via de Hubo Academy. Ambitieuze medewerkers, die beschikken over de juiste competenties, kunnen zowel horizontaal als verticaal doorgroeien.
- We houden rekening met je work-life balans en bieden je daarnaast legio jobs aan in je eigen regio.
Onze sollicitatieprocedure
Het sollicitatiegesprek
- Wanneer we jouw CV en motivatie krijgen bekijken wij deze en gaan we na of er voldoende aanknopingspunten zijn met ons gezocht profiel. Is dit het geval dan nodigen we je graag uit voor een gesprek.
- Je ontvangt een bevestiging per mail met adres en contactpersonen.
- Tijdens het gesprek gaan we dieper in op je CV en motivatie. We gaan na wat je competenties zijn. En jij kan ook ons vragen stellen.
- Bij een positieve uitkomst van het eerste gesprek nodigen we je graag uit voor een tweede gesprek. Dit is altijd met je toekomstige manager. We gebruiken de STAR methode om in te kunnen schatten hoe je op bepaalde situaties reageert.
Je eerste werkdag
Je collega’s zijn al op de hoogte van je komst en kijken alvast uit naar een persoonlijke kennismaking. De eerste dag word je opgevangen door je leidinggevende of je buddy die je een korte rondleiding geeft en voorstelt aan je collega’s. Je krijgt een persoonlijk op maat gemaakt inwerkprogramma met een aantal on-the-job trainingen en e-learning modules.
Veelgestelde vragen
- Wanneer krijg ik antwoord op mijn sollicitatie?
Iedereen die bij ons solliciteert, krijgt antwoord. Wij streven er naar je zo snel mogelijk antwoord te geven op je sollicitatie. - Kan ik opnieuw solliciteren als ik ben afgewezen voor een functie?
Natuurlijk mag je solliciteren op elke vacature, mits je beantwoordt aan de vereisten die gesteld zijn in de vacature. Om de kans op succes zo groot mogelijk te maken raden wij je aan de feedback die je hebt gekregen bij je vorige sollicitatie nog eens goed te bekijken. - Hoe vaak wordt de website bijgewerkt?
De vacatures op de website zijn allemaal live. Zodra een vacature is ingevuld, wordt deze verwijderd.
- Kan ik spontaan solliciteren?
Je mag altijd spontaan je sollicitatiebrief met CV versturen. Indien we niet meteen een passende vacature hebben, houden wij je sollicitatie maximaal 6 maanden in ons archief bij. Indien je de gegevens eerder wenst te laten verwijderen kun je dit per email aangeven via [email protected].
- Hoe lang worden mijn gegevens bewaard?
Je gegevens worden maximaal 6 maanden na afloop van de sollicitatieprocedure bewaard. Het kan ook dat wij je gegevens langer willen bewaren. Wij vragen dan om toestemming. Je kunt deze toestemming op ieder moment weer intrekken.
Students & Trainees @Hubo
Wij staan open voor studenten, stages, traineeships, werkplek-/duaal leren en samenwerkingen met scholen uit secundair en hoger onderwijs.
Onze ideale stagiair beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een gezonde dosis passie en inzet. De (Assistent-)Winkelverantwoordelijke zal je bijstaan tijdens je stage. Je werkt aan je eigen opdracht waar je zelf verantwoordelijkheid voor draagt. Dat vraagt om doorzettingsvermogen en een proactieve houding. Natuurlijk helpen wij je erbij. We hebben twee soorten stages: een meewerkstage of een afstudeerstage.
Als jij denkt de perfecte stagiair te zijn voor Hubo, mag je je cv met je stageaanvraag sturen via [email protected]. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een eerste kennismaking.
