Levering enkel in België. De leveringsdag wordt op voorhand afgesproken tussen de transporteur en de klant. Om de dag van de levering af te stemmen met de klant, wordt er telefonisch contact opgenomen met de klant. Hiervoor is het van belang dat de klant tijdens de kantooruren bereikbaar is op het opgegeven nummer. Omdat een exact uur van de levering niet kan worden aangegeven, dient de klant de hele dag van de levering aanwezig te zijn. Als er tijdens de levering niemand aanwezig is, worden de goederen niet gelost en mee teruggenomen. Als er tijdens de eerste levering niemand aanwezig was en de goederen mee zijn teruggenomen, wordt er een extra transportkost aangerekend voor een tweede levering. Het leveringsadres moet toegankelijk zijn voor een vrachtwagen. De klant dient de geleverde goederen, bij inontvangstneming, te controleren op kwaliteit en aantal in aanwezigheid van de transporteur. Zichtbare schade aan de verpakking en/of goederen dienen gedetailleerd genoteerd te worden op de afzendnota van de transporteur. Eventuele onzichtbare schade en niet-conforme leveringen dienen binnen 3 dagen na ontvangst van de goederen worden gemeld aan Hubo België nv.
Een Web Only product kan enkel via de webshop besteld worden.